Gå til innhold

Årets Streetmeet I Porsgrunn Natt Til 1.mai

Ranger emnet

Aladdin

Anbefalte innlegg

Hihi... du vet nok hvem vi er...

Vi er folk som er mere opptatt av lek og action, enn utstilling! Bruke redskapen til det det er bygd for, ikke vaske og parkere! Vi er mere opptatt av motor og kjøreegenskaper enn polish og klistremerker... ;)

Når jeg blir pensjonist vil jeg nok sette pris på denne form for "bil-action", men enn så lenge...

Streetracing og gate-lek hører liksom Natt 1 Mai til...

Vet ikke om du har hørt om "Natt 1 Mai Komitè"? Er et fenomen som har eksistert i mange år!

All respekt for initiativet du har tatt for å få til noe, men som sagt ikke noe for oss!

Lykke til...

Hemi: Tror ikke våre "happenings" blir publisert her på forumet, har andre medier til nettopp dette... ;)

Hvis det er snakk om kjøreegenskaper så håper jeg du ikke har noen bil som er av sånn amerikansk merke hvertfall.......hihi:)

Har hørt noen rykter om ett arrangement i vestfold natt 1.mai, men jeg gidder hvertfall ikke kjøre hele vestfold rundt for å finne ett sted å være i fred for politi og andre stats"greier"!!!! Og natt til 1.mai handler for meg å være i nærmiljøet jeg er til vanlig i lissom.........og ikke kjøre inn på ett sted som de skal holde noen sånn konsert kjør!!!!!!!!! Hva har det med natt 1.mai å gjøre spør jeg meg!

Nei, natt 1.mai skal det slures og børnes så det lukter gummi i mange uker etterpå av klærne dine. Og det skal sevlfølgelig prates masse BIL!!

Lykke til med deres 1.mai greie!:)

!!!!!!!!Klistremerker ruster ikke!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis det er snakk om kjøreegenskaper så håper jeg du ikke har noen bil som er av sånn amerikansk merke hvertfall.......hihi:)

Har hørt noen rykter om ett arrangement i vestfold natt 1.mai, men jeg gidder hvertfall ikke kjøre hele vestfold rundt for å finne ett sted å være i fred for politi og andre stats"greier"!!!! Og natt til 1.mai handler for meg å være i nærmiljøet jeg er til vanlig i lissom.........og ikke kjøre inn på ett sted som de skal holde noen sånn konsert kjør!!!!!!!!! Hva har det med natt 1.mai å gjøre spør jeg meg!

Nei, natt 1.mai skal det slures og børnes så det lukter gummi i mange uker etterpå av klærne dine. Og det skal sevlfølgelig prates masse BIL!!

Lykke til med deres 1.mai greie!:)

!!!!!!!!Klistremerker ruster ikke!!!!!!!!!!

Hihi...

Ja klart vi har biler som fungerer til d de er laget for, om det seg være Dragrace, Rundbane, Rally el. D er nettopp dette som er tingen, vi har biler som funker og da gidder vi ikke parkere de... Og kanksje kjøre mellom noen betong-griser for å snurre litt på bak-hjula... For alle sportsbiler har jo bak eller 4-hjulstrekk...

Trives bedre på store åpne plasser, hvor vi kan utfolde oss og ikke minst, slippe fulle folk! Alkohol og bil-interesse hører ikke sammen. Hadde ikke parkert bilen min et sted det oppholdt seg fulle folk!

Have Phun...

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi...

Ja klart vi har biler som fungerer til d de er laget for, om det seg være Dragrace, Rundbane, Rally el. D er nettopp dette som er tingen, vi har biler som funker og da gidder vi ikke parkere de... Og kanksje kjøre mellom noen betong-griser for å snurre litt på bak-hjula... For alle sportsbiler har jo bak eller 4-hjulstrekk...

Trives bedre på store åpne plasser, hvor vi kan utfolde oss og ikke minst, slippe fulle folk! Alkohol og bil-interesse hører ikke sammen. Hadde ikke parkert bilen min et sted det oppholdt seg fulle folk!

Have Phun...

Jeg ville kanskje valgt å kalle mange av disse bilene for veteranbiler........hihi!!!

Men det er noen av disse amrikanske merkene som oxo fungerer da:)

Jeg kjører bakhjulstrekk 365 dager i året jeg........vet ikke om jeg kan kalle det noen sportsbil for det!!!!

Er helt enig med deg i det med fyll og bil, dette hører ikke sammen!!!!! Men noen vil altid tøye denne grensen.

Aladdin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som var på Biltema i fjor var bare driten. HVordan skal jeg få vite hvor det skjer ting lenger nord i Vestfold? Får med en gjeng biler fra Horten Tønsberg som er villig til å bruke bilene! Det som er morro med streetmeet er at det skal være litt spenning litt "ulovlig" burning.

- 1989 BMW 520

- 1986 Audi 100 2.3

- 1982 Datzun Bluebird 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som var på Biltema i fjor var bare driten. HVordan skal jeg få vite hvor det skjer ting lenger nord i Vestfold? Får med en gjeng biler fra Horten Tønsberg som er villig til å bruke bilene! Det som er morro med streetmeet er at det skal være litt spenning litt "ulovlig" burning.

Info kommer... Hvordan biler har dere?

To hot for heaven, to fucked up for hell...

http://www.dudez.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aladdin: Fått ny-motoren i bilen?

Hei Luzifer!

Motoren er straks klar ja:), ble kompressor isteden for turbo!!!! Venter på bremser bak, har fått foran da.........4-stempla caliper med 238mm skiver. Vannskelig med sånne deler til denna gammle gubbebilen vøttø:)

Har kjøpt hus, så da går det litt penger her oxo.........

Aladdin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Luzifer!

Motoren er straks klar ja:), ble kompressor isteden for turbo!!!! Venter på bremser bak, har fått foran da.........4-stempla caliper med 238mm skiver. Vannskelig med sånne deler til denna gammle gubbebilen vøttø:)

Har kjøpt hus, så da går det litt penger her oxo.........

Aladdin

kan jeg spørre hva du ga for bremsene? (vet hvem du kjøpte de av og sikla på de selv...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider