Kebab gud Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 hadde en førelse på at dette ville bli en flame BMW tråd.. selv om jeg ikke er verdens største BMW fan (hjertet ligger i japan) så får jeg vel som en BMW eier prøve å beskytte litt.. Førern er det ingenting å si på .. han må få straff uansett så da sier jeg som andre i tråden.. husk å purr på snuten pass på at ahn snuten som hjalp til er med i saken (alt for ofte driter de i at en av deres egene var på en måte vitne) Men la meg fortelle noe som skjedde meg meg i går.. Stedet.. tønsberg veien.. litt trang pga bygging på begge sider men fin plass til 2 biler tiden på dagen.. halv fire så det var kø jeg kom altsdå kjørende i kø det gikk fint på den trange veien var det opptil en halv meter mellom møtende trafikk. men en audi møtte ødlegge dagen min.. hoda.. han måtte ligge 1,5meter lengre inn på veien enn alle andre.. så bilen forran .. han måtte ut i grøfta for å ikke bli truffet og det var en stor varebil så jeg viste ikke at audien tokk hele veien.. så jeg .. jodan jeg måtte kaste meg ut og der stå det jaguma en påle.. dere kan selv tenke dere hva som skjedde.. (bilen bak nektet å flytte på seg og det forsto audiføreren og der ble det bare 2 løse speil.. vidre bak vet jeg ikke) er ikke bare BMW førere som er total rasshul i trafikken .. ernok så og si alle .. men Audioter klarer faenma ikke å vite hvor på veien de er (jeg oppforderer dere til å ta veien langagen til helgeroa noenganger(sommeren)..så kan dere se selv ) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Hmm..Mandalsregistrert BMW som ikke har betalt årsavgiften... Her i Kristiansand blir det sagt at PC (nå PD), PX og generelt R* skilter ikke har noe på veien å gjøre, da sjåførene som regel ikke er helt stabile. Dette bare bekrefter det.. (Det er en spøk i Kristiansand, ikke ta det seriøst dere med de ovërnevnte skiltene; jeg har selv PX på min :)) Synd med bilen btw.. HAHAHAHA.... <--- Den er PC registrert.. Så rått... :) Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Har vært VITNE til en sak som er ca den samme. Var kjempe kø og ALLE flettet da vi skulle inn i samme felt men da bilen føran meg skulle inn nektet han ved siden av å vente og la seg 5 cm bak bilen bak. Vi kjørte i 1-2 km/t og bilene ligger side om side og kommer mærmere og nærmere hverandre helt til speilene treffer hverandre. Da hopper han tosken som ikke ville flette ut av bilen og runder sin bil og tupper til i bakskjermen til bilen ved siden av så det blir en STOT bulk. Han som ble sparket til kommer ikke engang ut av bilen pga at han fikk jo ikke opp døra. Jeg hopper ut av bilen og ber han fyren oppføre seg og at jeg har tatt bil nr hans. Spør hva som er problemet hans og at det er hans egen feil når han ikke kan flette som ALLE andre i køen. Da viser han meg fingeren og hopper inn i bilen ogjen og kjører igjen køen som nå plutselig hadde kjørt ifra oss med 100-150 meter. Ga nr mitt og bil nr til han tufsen til han som ble sparket på og ba han annmelde det. Men har alderi blitt ringt opp. Dette skjedde ved ulvensplitten i fjord sommer. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Hmm..Mandalsregistrert BMW som ikke har betalt årsavgiften... Er den nyeste årsavgiften det ;) --- Råkjipt at noe sånt skjer, hvem i allverden er så gale at de gjør slikt? Han rev av sitt eget speil og klikker? Noen mennesker burde aldri hatt lappen! Lykke til med panseret :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Skjønner ikke hvorfor folk her ikke slår folk som gjør sånn jeg.. Hadde en tuppa bakskjermen min hadde jeg ødelagt jævelen. Gi han et par kjappe i nedre mageregion, så skal dere se han gir seg fort. Hvis han er veldig svær gjør ikke det noe heller.. Snarere tvert imot.. Uansett, synd at det skjedde da.. Men neste gang, bank han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 blikke billi for han dette..... fy faen så sjukt o.O Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 ennå en grunn til og ha balltre i bilen ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MuV Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Skjønner ikke hvorfor folk her ikke slår folk som gjør sånn jeg.. Hadde en tuppa bakskjermen min hadde jeg ødelagt jævelen. Gi han et par kjappe i nedre mageregion, så skal dere se han gir seg fort. Hvis han er veldig svær gjør ikke det noe heller.. Snarere tvert imot.. Uansett, synd at det skjedde da.. Men neste gang, bank han. Hvordan skal du forlkare dette til politiet da, når du skal annmelde han for å kreve erstatning? Da kan du like godt ende opp med å måtte erstatte like mye for ham. Siter Audi 100 2,3E '91 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Hvordan skal du forlkare dette til politiet da, når du skal annmelde han for å kreve erstatning? Da kan du like godt ende opp med å måtte erstatte like mye for ham. selvforsvar vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Jeg hadde gitt faen der og da.. Hadde banka han solid, så krevd penger personlig av han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Enkelte folk eier ikke oppdragelse eller fornuft i trafikken. Har jo bare hørt din versjon av denne saken, men er vel liten tvil om at denne fyren var agressiv. Denne fyren kan jo ha vært bolesprengt(anabole steroider) eller ha et så voldsomt sinne at han kan være tidligere voldsdømt, dette taler jo til din fordel. Du kan jo evt. fortelle politiet at du antar at han var ruset pga hans oppførsel, dette kan vekke interesse hos dem. Er jo ikke særlig normal oppførsel dette. Om politiet ikke stiller opp for deg i denne saken ville jeg kontakta forsikringsselskapet. Er jo ikke sikkert noe av dette hjelper men ønsker deg lykke til! :boxers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MuV Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 selvforsvar vel. Når skaden allerede er gjort og fyren ikke går løs på deg, er det ikke selvforsvar. Men sålart kan metoden til Inzane_ være den mest effektive, men er ikke alltid så lett å tvinge penger ut av folk, selv om de får seg en på tryne. Jeg er selv i en lignende sak, og har anmeldt fyren. Siter Audi 100 2,3E '91 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 ***** ***** ****** er den registrert på, bosted steinkjer! og det er en stakkarslig bmw 316 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Må si jeg er mektig imponert over hvor mange tøffe karer det er her som hadde slått seg ut av enhver situasjon. Hva om du har møtt din overmann; en tulling, en kampsportekspert, en voldsfetish, en knivstikker. Du vet jo ikke hvem du står ovenfor, folk blir jo knivstukket og banket for noe så enkelt som et skjevt blikk eller en frekk kommentar. Såfremt jeg ikke må handle i nødverge lar jeg politi og rettsvesen ta seg av saken om mulig. Så tøff er jeg!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Tro meg. Hadde dere sittet i førersetet på min bil hadde dere fått dere en støkk. Han karen var mildt sagt ikke tilregnelig. Nettopp kommet fra politistasjonen hvor jeg har anmeldt forholdet og fortalt min versjon av saken. Politimannen jeg snakket med var ikke overrasket da han leste politiloggen hvor det sto navn og diverse... Maxmix: det navnet har ingen ting med saken å gjøre, så kanskje vi skal sensurere litt? Plukker bort skiltnr i dette øyeblikk jeg :) Glipp fra min side, tenkte vel ikke helt klart da jeg skrev historien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg