Erik Braseth Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Var og fikk et pristilbud på hva utbedring av skadene kom seg på. 3000 i deler, 1500 i arbeid og evt. lakkering av panser 5500. Får håpe saken blir avklart i løpet av kort tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 jeg ble litt sjokert når jeg leste denne historien.. vær da fælt så sur han fyren ble! skulle neste ikke tru det var mulig..:boxers lykke til videre med saken:) mvh Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hvis han tok tak i ruta, når du hadde åpna 2-3cm.. hvorfor ikke klemme ruta sammen skikkelig?=D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Da hadde han vel trolig slått i stykker ruta med knyttneven tenker jeg.. Glad jeg er litt grovbygd :P Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter89 Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Forhåpentligvis får du nok penger og sånt noe, men tviler egentlig på det.. politiet straffer nesten aldri folk som gjør sånt hardt nok, de har ikke ressurser til å føre sak.. ugh! Men hvis du ikke får noe penger, synes jeg du skal dra med deg no kompiser og true pengene ut av han eller noe! For du må jo få erstatta det svineriet han fyren har gjort.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Jeg vet ikke helt hva de har fått i seg nede på politistasjonen, men saken ble HENLAGT ETTER BEVISETS STILLING :fucku (men da blir vel ikke jeg heller straffet hvis jeg knerter ei bilrute eller et kne... hmmm...?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonus Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Klag! Siter prosjekttråd McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Tydelig at dette ble en BMW-hater tråd , men men..uansett. Finnes nok av idioter i trafikken, var utsatt for en tulling i Primera forleden som uten noe som helst forvarsel henger ut av bilen og viser finger...Kjente han ikke jeg. At saken din skal bli henlagt pga bevisets stilling forstår jeg ikke. Var det ikke vitner da? Disse skal kalles inn til avhør ffs! Uansett, krev erstatning for ruta og lakken din. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Ja, politiet har navn og nummer til vitnene. Så hvordan de kunne trekke denne konklusjonen skjønner jeg rett og slett ikke. Klage blir skrevet. Forhåpentligvis kan jeg få hjelp av http://www.jushjelpa.no/ til å utforme en klage. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 heihei. lenge siden oppdate her nå. Hvordan gikk det? Klaget du eller? Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Åja, trodde jeg skrev det jeg :) Ble klaga på avgjørelsen, men det hjalp ikke. De hadde ikke nok ressurser til å "etterforske", hva de nå enn trengte å etterforske :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghost7 Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 då må du sende eit LANGT brev med alle bevis du har og kreve ein forklaring kvifor dei vil henlegge saken. søstra hadde samme problemet i stavanger der dei ville henlegge saken pga mangel på bevis der ho vart trua med eit våpen!!! ho hadde regnr på bilen fyren satt i... ho spurde purken om dei i det minste hadde ringt fyren som eigde bilen og dei sa nei! purken svarte viss me ikkje henlegg den pga mangel på bevis så gjer me det pga manglende kapasitet!!! trua med våpen for faen. er liksom ikkje tjuveri av stereo om natta der du ikkje ser folka! ååå blir SÅ forbanna når dei f**teungene berre sitter på ræva og sender ut slike brev(ikkje vondt meint mot alle, men ALT for mange purker!) Siter \___\____________/___/ [OO]\_____Y_____/[OO] \===\__|__|__|__/===/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 kan noen si meg hva faen snuten i norge gjør? Det er ikke noen form for høy kriminalitet i Norge slik som i tyskland o.l. land. De er vel for opptatt til å ta trimma mopeder, det har de ressurser til, komme på vgs'er 5 ganger i året for å ta noen ulovlige mopeder..... Skjønner ikke hvordan snuten kan henlegge en slik sak, det var folk som så den hendelsen for guds skyld, det var sikkert 3-4 vitner.... Vil snuten ha en ferdig sak som de trenger bare å underskrive på? Hva faen går skattepengene til, rullekaker på politihuset? Nei seriøst, forbanna idioter. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Trimma mopeder skulle de sjekket etter mye oftere spør du meg... Men du som er 17 år vet sikkert bedre enn politiet om hvordan de etterforsker saker og hva som må til i dette landet for å føre en straffesak... :afro Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Utrolig hva noen kan komme unna ustraffet... Angående trimma mopeder; Bortsett fra at jeg nå innser at de som oftest bråker ille mye, så støtter jeg fullt og helt det å til en viss grad kunne holde farten i trafikken. Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg