Gå til innhold

Omegamannen:Omega B X25XE Prosjekt Qraftwerket.

Ranger emnet

Omegamannen

Anbefalte innlegg

• Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lakk koster Kling ja hehe :) Ja Linselyktene blir nok bra.men gleder meg mest til hel lakkering og Steinmetz leppa.så kan motor effekt bygging begynne:)

Fant disse til 2300. Er uorg. og ikke el. justering da, men ser jævli bra ut hvertfall. Er det noen som har bilder påmontert??:)

af_1_b.JPG

42_1_b.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse kan jeg skaffe deg en del billiger om du vill. send PM..

Disse kan han skaffe like billig selv, eller så kan jeg skaffe dem, uten profitt (om du ikke har eller vil bruke visa på nett)

http://cgi.ebay.de/SATZ-KLARGLAS-SCHEINWERFER-OPEL-OMEGA-B-NEUWARE_W0QQitemZ8069592497QQcategoryZ57313QQrdZ1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.de/SCHWARZE-KLARGLAS-SCHEINWERFER-OPEL-OMEGA-B-NEU-FAD_W0QQitemZ8071358911QQcategoryZ57313QQrdZ1QQcmdZViewItem

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) utvikler seg i riktig vei ivertfall ;)

anngående de linselyktene sender jeg deg pm,når cash har rullet inn på kontoen Bent.

Muligt det ikke blir noe banekjøring for min del.har en motorlampe som lyser og slår seg av i et sett,men ingen ting gærent med motoren som jeg har mærket men må finne ut av det. tror det er en føler som er gåen,men får ta tech 1 på den og feilsøke litt ;):deng

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hente lakke montere så det er klart på lørdag???

ja det hadde jo vært smasken det.Men har ikke lakk/primer/klarlakk og det må bestilles,og har ikke sikaflex.

Så jeg kommer nok til og ta av front fangern og begynne og tilpasse leppa.

Så det blir nok kjøring ut front fanger nedover på lørdag ;) kommer til og se ut som en drifting bil ,som har kjørt av leppa Si hihi :knob:

:worshipopel

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg og hentet frontspoilern og betalte den i dag :) :( hehe

Steinmetz frontspoiler.

Måte bare prøve sette på den og ja tok et bilde :) hehe

show_image_stream.php?bid=44489397&dx=580&dy=435

Fått sparklet og slipt litt og så blir nok dette bra.

Sender inn hele bil til lakkering snart.så da får lakkerern ta og lakkere den. :)

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider