Gå til innhold

Omegamannen:Omega B X25XE Prosjekt Qraftwerket.

Ranger emnet

Omegamannen

Anbefalte innlegg

• Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så deg nettopp på esso i vestby! Blitt fet nå, mye fetere på real enn man legger merke til på bildene. Var faktisk ganske mye mer senka enn jeg trodde.

Hvem var han med vectra´n?

takk takk :)

Han med vectraen var Opel mafian her på Bilforumet.

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom akkurat hjem fra rudskogen :) OMC treff !!drit bra:)!"

Og ja jeg kjørte.

Kjørte som faen fikk jo kasta ut omegan med 170hk og 2 tonn ;) hehe

med litt ekstrem satsing hehe!!!

kjørte jo fra fler av bilene der!

hadde bilen på utstilling mange kom bort og ditta og greier hehe ;) jeg er helt i 100 nå for det var så gøy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvis noen har bilder hadde jeg drept for de!

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe dekk igjen? Fett å spørre om broren sin vil sitte på da, du fikk jo tross alt sitte på med meg...:shake

jeg gjorde jo det,men klokka vi dro dødstidligt og du sa du ikke gadd hehe

JA DEKKA JA hehe de har vel sett bedre dager fyfaen.de ble brutalt slitt på noen runder var litt ekstremt !!gummien bare "bøyde" seg hehe:wave

Tok litt bilder etter vask etter rudskogen omc.

OG så har jeg tatt bilde av 2 dekaler jeg har satt på bilen.

"Opel Maffian" spesial lagd til vår lille opel club her i follo på 5 biler.

show_image_stream.php?bid=44547058&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=44547070&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=44547079&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=44547062&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=44547055&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=44547060&dx=580&dy=435

:wave

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supraguy : Oy du fikk knippsa noe bilder av treskeverket hehe nå så du kansje hvorfor den skal hellakkeres osv fikk steinmetzleppa for noen dager siden vutt hadde lyst og bare montere den ulakert,bare for og vise at den var under ombyggning,renovasjon men men ;) takk!fikk du tatt noen bilder når jeg kjørte???eller hadde panseret oppe,eller når jeg sto parkert ved siden av Rates Omegan med 1000gamp?hehe

Michael : Takk :) bilen er parkert nedi en grop da :) men men og ja den er litt høy men den er langt fra ferdig :)

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor parkerer du ALLTID med sving på hjula? Syns det gir bilen et litt rart stuk.

Kvitt deg ellers med sota baklamper (rimelig 90talls) og de øyelokkene. Bilen vil bli MYE finere uten disse 2 tingene :)

+ personlig ville jeg sterkt vurdert felger i en anne farge. SvaRT/Gunmetal etc .Bilen din ville blitt litt mere One of a kind da.Nå ser den nesten ut som en mann med hatt bil.

men ganske pen til og være en Opel,det skal du ha :)

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinsprut til de grader ja det blir kansje litt mye rævkjøring på andre biler hehe ;):driving :popcorn

Felgene skal lakkeres svarte.hatt i planer siden jeg kjøpte de.:cool:

Baklampene forblir sorte tils videre, og det gjør øyelokka også ,til jeg får kjøpt meg linselykter med sort innfatning, som du kan se bilde av i tråden.takk for posetive og negative komentarer :thanks

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider