Gå til innhold

Omegamannen:Omega B X25XE Prosjekt Qraftwerket.

Ranger emnet

Omegamannen

Anbefalte innlegg

• Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Saklig kommentar....

Regner med du syns lyktete til omegamannen er fine etter det du skriver her...

for å si det sånn... ville heller sota lampene mine enn å lakka caliperne gull(hadde vært penere med en L)... ville riktig nok ikke sota så mye, men litt sånn vectra 2000soting... mao. litt mer enn det jeg har nå...

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

95' Vectra 2.0i 16V - Spiker

91' Vectra 1.8i 8V - Spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt høy???? Ser ut som en jeep joblah

Du skulle ikke lakka de baklyktene dine, blir for jalla med så svarte lys..

Jeg synes baklytene ble drit barske når jeg tonet de litt mørkere.veldig fornøyd,ser absulutt ikke jalla ut.. og bilen er høy i ræva fordi den er parkert i nedover bakke og dumper osv.men den er ikke senket eller noe. helt orginal nivå reg på den.

ps takk for en en veldig konstruktiv komentar. "rister på hodet"

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke tar feil, så er vel Qraftwerket navnet på Qvernis sin E39 M5 familiebil... Lykke til med å matche råheten å stilen til den M5'en... Om du skal beholde navnet på den that is;)

Bjørn

Skal prøve så godt jeg kan med de mulighetene jeg har,

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må få på'n ordentlige sommersko og sleppe den ned ifra skyene ;)

komentar til meg?hehe sleppe den ned fra skyene helt enige,ja skal kjøpe meg litt større en 17 nå.men må bare spare.bilen skal hel lakkers før noe annet blir gjort.prøve og få gjort det så fort så muligt.

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei var ikke slik jeg mente,tror du tok det litt feil.jeg tar abuslutt ikke ille opp ,tar i mot negative og posetive ,tar i mot alt.Bare syntes du kunne begrunne komentarene. men nok om det,jeg synes gull caliperne faktisk var ganske pent på en svart bil. :)kan ikke si noe på det,har foresten gjort noe du kansje liker nå :) jeg har cleana hele rompa på omegan fjernet det harry GSI merket og alle andre merkene. jeg synes det ble mye penere.

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok..

Fint uten emblemer bak ja.

Ang lyktene dine er det helt greit med litt toning, bare det ikke blir for svart. Blir liksom litt gammalt ascona-b preg med helt svarte lys. (hadde det selv på asconan)

Å ja du skulle fått senket den ca 40mm. Gjør seg mye mer når du har store hjul. Blir fort mye klaring mellom gummi og skjerm.

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering :)

I dag har jeg satt på Spacere bak og foran.

5mm foran og 5 mm bak. helt greit foran,fikk på opel merket på felgen:)

men bak trenger jeg vel 285/40 dekk pluss 90mm spacer!men men

Og jeg fikk begynnt og gjøre noe annet som jeg synes er drit heftigt,Det eneste man trenger er en ekstra Lykt(lønner seg og være litt skrotnisse:) )/Flaks jeg har 1 vanlig og 1 linslykt:) Noen Rør og Et dobbelt kon-filter og litt verktøy ;) jett i vei! :)

Corsa tuner;Å ja du skulle fått senket den ca 40mm. Gjør seg mye mer når du har store hjul. Blir fort mye klaring mellom gummi og bue.hehe acona b preg ;) hehe

jeg synes det ikke ble "ascona b" preg over det.veldig klart og fint ble det.

Ja :)driver og sparer til hel lakkeringen nå,det må jeg ta først så motor osv og seff senk;)Planen er fra slik

show_image_stream.php?bid=41972127&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=41972063&dx=580&dy=435

TIL SLIK.(omega V6 her på forumet sin stv.V6omega.)

DSC00230.jpg

DSC00229.jpg

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider