Gå til innhold

Omegamannen:Omega B X25XE Prosjekt Qraftwerket.

Ranger emnet

Omegamannen

Anbefalte innlegg

• Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kødder du?? bildeR?
vauxhall_opel_omega_1998.jpg

ånei jeg er så sløv at jeg glemte og skrive kødda,er sjuk skjønner du hehe.

natt til 17mai og greier,bra planlagt,:hide

Liten Oppdatering,Bilen er shinet opp til 17 mai.i morgen skal det monteres flag og greier:)

Og så balanserte jeg dekka i dag,det ble mye bedre:)

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilder vi tok på 17mai:)

litt synd med regn men men,da før jeg en grunn til og vaske den i morgen hehe ;)

show_image_stream.php?bid=42658715&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=42658724&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=42658989&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=42658902&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=42658861&dx=580&dy=435

En stolt eier i ved bilen Sin ;) hehe

show_image_stream.php?bid=42658775&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=42658766&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=42658690&dx=580&dy=435

Det var en regnfull 17mai. :(men oppmøtet var bra av raggere i ski ;) hehe.

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strøkent:) ble finere med grillen på plass.. og de koppene på felgene, gleder meg til jeg skal få låne de:thumb

Ja du må jo få det slingringsbolter først da;)ja men jeg jeg venter jo på sportsgrillen :( men den kommer jo faen ikke,siste gang jeg handler på BRL. http://www.CarParts.no er jo mye bedre,Leppa ble 4 uker forsinket,så da fikk jeg 30% rabbat.slik skal det være.Hadde BRL hatt slike polisier så hadde jeg jo fått den grillen gratis,det værste er at jeg har betalt for den og har ventet i 3 måneder nå!

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikk så høy ut i virkligheten men må få senka den litt. og de felgene passer ikk så det er bare å gi de til meg:) he he neida hjalp mye med de....

da blir det kanskje tur til sweeden for å hente sportsgrill snart da el??

Ja den sportgrillen bestilte jeg og betalte jeg vel for,for rundt 3 måneder siden.er svært skuffet over BRL skal aldrig handle der igjen.!Får steinmetz frontleppa først. ja den trenger senk;)

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 2 flag,men en kurder bøffa den ene:( startet med 1 flag,så litt kjipt ut så jeg kjøpte meg 1 til :) så tok den 20min så var det borte:(felga er helt greie på bilen!:)men jeg er kant elsker på omega b,det passer bedre.Og ja skal legge den litt lengre ned med tiden.men bilen skal hellakkers først så det er første prioritet.:ratatatat :hide

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte slik.

Kjøper inn all stylling,får bilen og alt lakkert. Og så monteres alt på bilen.Leppe,Grill osv. ;) kommer til og bli Som en ny bil for meg.hehe

Alt tar tid,de om venter på noe godt venter ikke forgjeves eller hva det heter;)

Skal ringe til BRL i morgen og spøre hvor i helvete den grillen kommer.Leppa veit jeg sikkert kommer om 3 uker.Carparts er kjent for og holde avtaler.fikk tilog med 30% rabbat på den for at jeg måtte vente litt "lengre"for den var ikke på lager.

Oppdatering

Nytt Avator bilde ;) hihi

opome.jpg

Jeg har også vurdert og bytte dette orginal skinnrattet mot et Momo sportsratt

da_2.JPG

Men hvis jeg skal bytte skal det være til noe som dette.Dette er bare noe jeg tenker litt på. noe sånt kansje?

CommandoR.jpg

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider