methano Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Hei der. Er det noen av dere geniale photoshoppere der ute som kunne tenke seg å lage sin egen visjon av denne bilen på bildet? Takker på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Er dette god nok visjon:D Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Er dette god nok visjon:D bakhjulet var vel litt vel lite:S det ser ut som et sykkelhjul:S:P:hvaskjera Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Jeg veit, det er en framhjulstrekk Dragracer. Sånn som denne: Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hehe; Top'o'the notch mod det der.. Bilen kommer på sykkeldekk originalt, så... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Hehe; Top'o'the notch mod det der..Bilen kommer på sykkeldekk originalt, så... :) hehe.. sant det:P Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Er det noen som kunne tenke seg å lage litt rallyinspirert dekor på siden/foran på bilen... Har litt lyst på dekor (har en haug småbulker på siden av bilen min som kan skjules av dekor:)) Takker på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Er det noen som veit om bilen er bakhjulstrekk eller framhjulstrekk? Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Alt opp til 2,0 16V er framhjul, V6 er bakhjul.. Denne er i førstnevnte kategori... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg