Gå til innhold

Min Volvo 740R. Nye bilder 21.09.2011. Bilen ferdig, pokal plokker Vallåkra/Ål treff

Ranger emnet

Frode740R

Anbefalte innlegg

uff... Det der var skikkelig leit!

Det minte meg på en slette her i Skien, som de fleste gasser litt på... Mulig det er på tide, å slappe av litt på farta! Mistet jo trossalt nesten lappen 2 uker etter jeg fikk den... Men det var noen idioter på et ungdomssted som anmeldte meg! Hadde vist kjørt for fort, men det er jo no forbanna tull... Hater å ha sånt på meg, har ikke flere sjangser i prøvetia nå tror jeg!

Biler nå:

1990 740(FK,940 etc)

1973 144(bruksvogn)

1987 740 (bruksvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 814
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

No får eg no god tid til å bygge bil... Lappen fløy ut vinduet i dag og den kjære og kjente mannen i svart drakt tok den. Han skule ete meg ha en frisk finner lønn... Om ikke eg betaler så er eg så heldig og får fritt opphold med mat og seng i ca 2 uker. Blantannet har de snekkerverksted i kjelleren. Kan livet bli bedre....? uansett så er han så vrang at han ikke gir meg te bake lappen før om 15 te 18 mnd.

Jeg kondulerer!! Jeg mista lappen på samme plassen for 1 år siden.. 95km/t... Og da satt den nissen oxo inne i autovernet på venstre siden.. Angrer på at jeg ikke bare kjøre ned gamleveien til byen når jeg så han!! :(

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for all sympatien folkens. hadde en kompis av meg som kjørte bilen min i går og han sa at det var pokker ikke rart eg mast lappen. Han har ikke kjørt mye turbo før. han kjører i dag en B230 F motor helt standar. Så han innrømte at det kunne like gjerne vært han. Bilen min går ikke sånn vannvittig. men tydeligvis godt nok. Man blir jo helt IDIOT bak rattet med stor motor.

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bestem deg for råder, veiv og stempler enda?

Veiv er vel egentlig bestemt. det blir en b23 veiv. Så kaldt smidd. Så blir det vel å stroke den. Der er eg ikke helt sikker. mellom 2,4 eller2,5 liter. Så blir det å få på plass noen smidde staker Merke er usikkert enda. Har fått intrykk av at alle er ikke helt fæn av disse SPM stakene. No kommer visst han med stakker i titan, Det høres jo litt gøy ut. Så blir det med smidde stempler som er frest spor til 16V toppen. Sprut blir nok autronik. + betong fylling

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiv er vel egentlig bestemt. det blir en b23 veiv. Så kaldt smidd. Så blir det vel å stroke den. Der er eg ikke helt sikker. mellom 2,4 eller2,5 liter. Så blir det å få på plass noen smidde staker Merke er usikkert enda. Har fått intrykk av at alle er ikke helt fæn av disse SPM stakene. No kommer visst han med stakker i titan, Det høres jo litt gøy ut. Så blir det med smidde stempler som er frest spor til 16V toppen. Sprut blir nok autronik. + betong fylling

Bare surr det der m de Titanrådene, har ikke behov for verken syrken eller vekta på dem...

Kjøp PO råder og Wiseco eller JE stempel. Da har du en skuddsikker bunndel.

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider