StigRoar Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 ingen som kan si at en calibra er fin? finnes det sånne folk?? jaja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Til informasjon så er let-motor på vei ned under panseret på den Calibraen vært øyeblikk, noe småtteri igjen bare ;) Seriøst? Det har jeg ikke fått med meg.... Skal bli artig å høre dumpen i den bilen der utover sommeren :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 hva er en let-motor for oss som ikke er opel-freaks? Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 hva er en let-motor for oss som ikke er opel-freaks? En C20LET er en 2-liter turbo på 204 hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2006 Karen som jobber i butikk nedenfor Byåsen Butikksenter dette her vel? Sett den endel da jeg bor rett ved... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg