Tobby Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Halla! Lurte bare på om noen veit hvilken kasse,kassestørrelse og slikt det skal være på denne subben? har kjøpt en og skal sette igang med å bygge kasse men da bør jeg jo vite hva jeg skal bygge:tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Halla! Lurte bare på om noen veit hvilken kasse,kassestørrelse og slikt det skal være på denne subben? har kjøpt en og skal sette igang med å bygge kasse men da bør jeg jo vite hva jeg skal bygge:tannløs Et sted mellom 35-45 liter og med 10cm. port, ca.25-30cm. lang. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobby Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 jeppejepp! Fikk svar med en gang fra Autocustom..,trudde ikkje fikk svar så fort på en lørdag !..god service!=) Bør jeg dempe kassa med nokka? Anbefalinger? Skal kjøre subben på den minste monoblikka til DD..m1! Sku være målt til rundt 900rms så det skal nok bli trøkk! Fikk subben idag og det ser ut som den kunne tenkt seg mye meir effekt! Menmen..budsjett vett! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 jeppejepp! Fikk svar med en gang fra Autocustom..,trudde ikkje fikk svar så fort på en lørdag !..god service!=) Bør jeg dempe kassa med nokka? Anbefalinger? Skal kjøre subben på den minste monoblikka til DD..m1! Sku være målt til rundt 900rms så det skal nok bli trøkk! Fikk subben idag og det ser ut som den kunne tenkt seg mye meir effekt! Menmen..budsjett vett! ;D Skal den brukes til musikk er 900watt RMS mer enn nok. Obs: både kassestørrelse og tuning jeg ga i eksemplet er beregnet på musikk. (altså ikke db-drag) Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobby Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Hehe,ja den skal være i en russebil så skal ikke ha den til noe db drag:tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg