ChevyKen Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Må spe på med litt mere Amcars her hehehe. Denne '99 Corvetten er bare rett og slett lekker! Og så til neste steg: Og til slutt en VIDEO av bilen in Action FØR kompressoren var installert..! Detaljer: DRM 450 top end, NX 150 shot nitrous, Racetronics bensinpumpe, Porta & Polert throttle body, RK Sport long tube headers og B&B PRT eksos, 2002 Z06 MAS, Donaldson filter, Baer bremser, Z06 fuel rail deksel og front screens, B&M ripper, Brey-Krause belte stag, laptrax, Chrome ZO6 felger m/Nitto 555 Extreme dekk, Senket 1 1/2+ tommer. Kult!!! :) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Så absolutt ikke stygg den der nei! Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Hehe den filmen der har jeg sett sån 200 ganger nå, er like digg hver gang, HOLY SHIT! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Syns den ligner på en skillingsbolle, jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Syns den ligner på en skillingsbolle, jeg. Men, du hadde ikke byttet bort Audi'n din til fordel for å kjøre en skillingsbolle? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 VIL HA:D :D :D :D :D Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by Jonte Men, du hadde ikke byttet bort Audi'n din til fordel for å kjøre en skillingsbolle? Corvette er og blir en skillingsbolle i mine øyne, uansett tekniske data og inskripsjoner. Det hjelper ikke at den er priset høyere og er råere enn min og de flestes Audier. Men, jeg hadde selvsagt byttet, bare ikke på det grunnlaget. For det finnes sikkert en og annen gjøk der ute som er villig til å bytte bort sin Audi RS eller BMW M5 i en Corvette, og deres dårskap ville jeg utnyttet til fulle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by dr.enos.pork VIL HA:D :D :D :D :D Da må du være veldig sulten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Naaaais kjærre Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Mmmmm, der har du bil!! Med eller uten kompressor, JEG VIL HA!!! Og til han som heller vil ha audi... Haha... Har ikke komentar en gang, kos deg i din lille verden;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Der har du en ukurant bil med begrensede bruksmuligheter, det er noe for deg. Jeg har i alle fall en Audi, det er mer enn du har, som ikke engang har en kommentar. Du verden som jeg koser meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 "I think his scared...." Nei, han var vist ikke det :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Ikke vær for sikker på det, for det ser da ut som om han prøvde å stikke av flere ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Den Corvette C5 Lingelnfelt edition er frakkere enn den derre da. Den kommer med TWIN TURBO og NOS orginalt i fra Lingelnfelt. Og har 800 hk ut på hjulene uten NOS. 0-60 mph på 1.95 sec Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2003 Det er virkelig en rask skillingsbolle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg