Gå til innhold

Pioneer P88-RS

Ranger emnet

Hifonic

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er dette en spiller som kan minne om en light utgave av P9r eller ? Er på jakt etter ny spiller uten forsterker og SKIKKELIG tidskomapnsering...

*sukk* treger på at jeg sogte P99R'en.. :\

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en spiller som kan minne om en light utgave av P9r eller ? Er på jakt etter ny spiller uten forsterker og SKIKKELIG tidskomapnsering...

*sukk* treger på at jeg sogte P99R'en.. :\

helt riktig:)

den har design som ligner P9/P90, og muligheter som 8600 +++ den har en knall dobbel 16band eq som fungerer utmerket, du kan dele hvert enkelt elememt separat og du har separat tidskorrigering på hvert element:) rett og slett en meget godt videreutviklet 8600:) jeg er veldig imponert så langt:) de nye PRS elementene til pioneer er også veeeldig bra:)

jeg får inn noen slike spillere om litt, om noen har lyst på en slik så si ifra, de blir fort borte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huh , disse ligger allerede på ebay til 2100,- :) Er nok ikke lenge før det står en i bilen min nei :D Men det var mistenkelig billig da.

Alpine 7998 anyone ? bud over 2k ? :)

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilleren er helt konge utseende.... Men litt "billige" knapper... MEN så koster den ikke så mye heller.... LØP OG KJØP sier jeg, du blir ikke skuffa av denne....

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huh , disse ligger allerede på ebay til 2100,- :) Er nok ikke lenge før det står en i bilen min nei :D Men det var mistenkelig billig da.

Alpine 7998 anyone ? bud over 2k ? :)

jeg ville vært litt forsiktig med å si det, for usa og europa har forskjellige modeller, se bare på 8600.. mange som har blitt skuffet når de ser at det meste av innstillinger mangler på "ebaymodellen" har ikke sett 88rs derifra ennå, men jeg vet at den ikke er lik, det var iallefall det de sa både i sinsheim og på Pioneer i belgia nå vi var der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen den, men jeg er old school så jeg beholder McIntosh'en min ;)

Kanskje i en annen bil. Er absolutt en av de aller peneste "normale" spillerene om er på markedet. P77 er jo også pen, men har jo ikke i nærheten av de mulighter denne får skjønner jeg.

denne spilleren er en "blanding" av P77 og P90 :) veldig nice:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider