KriegHeim Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Meget fin spiller, det blir noe slikt når jeg skal ha meg ny bil Her er ett bilde av den såkalte "toppspilleren" til pioneer.. Men jeg blir så frustrert, hvem faen er det som trenger blåtann i bilen? Man kjøper ikke en spiller til nesten ti lapper ( den kommer vel på noe sånt ) pga. av blåtann? Før i tiden slapp man alt tilleggutstyret man ikke trengte i spilleren.. Så da tror jeg at jeg nøyer meg med en p88.. Skikkelig pen og clean spiller Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Blåtann i spiller fordi du slipper og kjøpe separat Blåtann-kit til mange kroner? Montere spillern og mikrofon så hører du samtalen fra bilens høyttalere. Finnes blåtann-spiller til mye billigere penge nå da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 nja, ligner, men jeg liker denne bedre jeg, letter å jobbe med i menyer føles det ut som, men det er nok en vanesak. jeg synes iallefall denne spilleren overgår alt annet jeg har trykket på av spillere til under 10 lapper:) Om det er lettere enn 8600 så må den være super :) Prøvd mp3 søkefunksjonen? Samme som 8600? Blir nok å bytte til denne.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Her har du blåtann for alle penga! :D Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Om det er lettere enn 8600 så må den være super :) Prøvd mp3 søkefunksjonen? Samme som 8600? Blir nok å bytte til denne.. har desverre ikke testet den, har bare sitti med innstillinger og menyer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Meget fin spiller, det blir noe slikt når jeg skal ha meg ny bil Her er ett bilde av den såkalte "toppspilleren" til pioneer.. Men jeg blir så frustrert, hvem faen er det som trenger blåtann i bilen? Man kjøper ikke en spiller til nesten ti lapper ( den kommer vel på noe sånt ) pga. av blåtann? Før i tiden slapp man alt tilleggutstyret man ikke trengte i spilleren.. Så da tror jeg at jeg nøyer meg med en p88.. Skikkelig pen og clean spiller det kommer 3 spillere med bluetooth å det er ikke svindyre greier, har ikke prisene her, men det er overkommerlig, å det nok ikke blåtann som gjør "toppmodellen" dyr, det er vel alt den har ellers som gjør den kostbar, å de må på ingen måte sammenlignes med P88rs som er en helt annen spiller:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Er det mulig å velge forskjellige farger rundt knapper, samt display på P88-RS? Den var meget lekker :D Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Spilleren er helt konge utseende.... Men litt "billige" knapper... MEN så koster den ikke så mye heller.... LØP OG KJØP sier jeg, du blir ikke skuffa av denne.... Gledes dreper hehehe.................................:afro Nei nå er det tid for Champion Leauge og cheers Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Er det mulig å velge forskjellige farger rundt knapper, samt display på P88-RS?Den var meget lekker :D nei denne er hvit og ferdig med det:) som P90 og ODR :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 En spiller kan ikke bli særlig mye penere enn dette. Nice clean design:) hmmmmmmmm.nice and clean.hm............:afro Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Satan så lekker denne var... Var kanskje en slik man egentlig burde ha kjøpt :P Nuhvel.. Så meget bra ut vertfall dette her :) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 jeg ville vært litt forsiktig med å si det, for usa og europa har forskjellige modeller, se bare på 8600.. mange som har blitt skuffet når de ser at det meste av innstillinger mangler på "ebaymodellen" har ikke sett 88rs derifra ennå, men jeg vet at den ikke er lik, det var iallefall det de sa både i sinsheim og på Pioneer i belgia nå vi var der..... Låner denne gamle tråden litt jeg. Er det noen som har mere info om hva nøyaktig som er forskjell mellom europa-utgaven og US? (DEH-P88RS vs. DEH-P880PRS) Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 huh , disse ligger allerede på ebay til 2100,- :) Er nok ikke lenge før det står en i bilen min nei :D Men det var mistenkelig billig da. Alpine 7998 anyone ? bud over 2k ? :) Det var jo avskyelig billig! To stk har blitt solgt her på forumet - begge til ca 5500,- Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Nei , to stk 7998R er det nok :) Ikke 7998 som er den amerikanske utgaven. Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juli 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 nei denne er hvit og ferdig med det:) som P90 og ODR :) Man kan faktisk velge mellom hvitt og blått lys rundt knappene på denne spilleren. Jeg har den i bilen min selv. :D (jeg kjøpte den fra USA og den har ALT) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg