Gå til innhold

Pioneer P88-RS

Ranger emnet

Hifonic

Anbefalte innlegg

Meget fin spiller, det blir noe slikt når jeg skal ha meg ny bil

Her er ett bilde av den såkalte "toppspilleren" til pioneer.. Men jeg blir så frustrert, hvem faen er det som trenger blåtann i bilen? Man kjøper ikke en spiller til nesten ti lapper ( den kommer vel på noe sånt ) pga. av blåtann? Før i tiden slapp man alt tilleggutstyret man ikke trengte i spilleren.. Så da tror jeg at jeg nøyer meg med en p88.. Skikkelig pen og clean spiller

h130DEHP980-f_mt.jpeg

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nja, ligner, men jeg liker denne bedre jeg, letter å jobbe med i menyer føles det ut som, men det er nok en vanesak. jeg synes iallefall denne spilleren overgår alt annet jeg har trykket på av spillere til under 10 lapper:)

Om det er lettere enn 8600 så må den være super :) Prøvd mp3 søkefunksjonen? Samme som 8600?

Blir nok å bytte til denne..

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fin spiller, det blir noe slikt når jeg skal ha meg ny bil

Her er ett bilde av den såkalte "toppspilleren" til pioneer.. Men jeg blir så frustrert, hvem faen er det som trenger blåtann i bilen? Man kjøper ikke en spiller til nesten ti lapper ( den kommer vel på noe sånt ) pga. av blåtann? Før i tiden slapp man alt tilleggutstyret man ikke trengte i spilleren.. Så da tror jeg at jeg nøyer meg med en p88.. Skikkelig pen og clean spiller

h130DEHP980-f_mt.jpeg

det kommer 3 spillere med bluetooth å det er ikke svindyre greier, har ikke prisene her, men det er overkommerlig, å det nok ikke blåtann som gjør "toppmodellen" dyr, det er vel alt den har ellers som gjør den kostbar, å de må på ingen måte sammenlignes med P88rs som er en helt annen spiller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
jeg ville vært litt forsiktig med å si det, for usa og europa har forskjellige modeller, se bare på 8600.. mange som har blitt skuffet når de ser at det meste av innstillinger mangler på "ebaymodellen" har ikke sett 88rs derifra ennå, men jeg vet at den ikke er lik, det var iallefall det de sa både i sinsheim og på Pioneer i belgia nå vi var der.....

Låner denne gamle tråden litt jeg.

Er det noen som har mere info om hva nøyaktig som er forskjell mellom europa-utgaven og US?

(DEH-P88RS vs. DEH-P880PRS)

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider