Gå til innhold

Civic'n er vrak....

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hahaha uflax.......

 

vent litt.... Var det ikke du som kritiserte kjøringa mi et halvt år tilbake, og klagde på hvem fare jeg var for andre og at jeg ville kjøre av osv osv?.........

 

Ser jo det........

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

hahaha uflax.......

 

vent litt.... Var det ikke du som kritiserte kjøringa mi et halvt år tilbake, og klagde på hvem fare jeg var for andre og at jeg ville kjøre av osv osv?.........

 

Ser jo det........

 

Du bare MÅ du.. :D

 

Uansett er det kjipt når noen krasjer!!

Current: '02 VW Golf TDI

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid kjipt å gjøre noe sånnt men jeg synes den da faktisk ikke så så ille ut. Har da sett værre biler en det som er retta ut igjen..

Hva skjedde ?? er den rammeskakk eller er det bare det at det koster for mye å fikse den opp igjenn ??

 

Uansett så er det jo utrolig kjipt da..

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

hahaha uflax.......

 

vent litt.... Var det ikke du som kritiserte kjøringa mi et halvt år tilbake, og klagde på hvem fare jeg var for andre og at jeg ville kjøre av osv osv?.........

 

Ser jo det........

 

 

Det han sikkert mente var at vi kan alle kræsje uansett om vi ikke går inn for det. Man kan ikke si at man ikke skal kræsje, plutselig skjer det, det vet man aldri. Jeg håper at du har rett når du sier at du aldri blir å kræsje, men jeg håper nesten at du kræsjer sånn at du faktisk forstår at det ikke går ant å si "jeg skal ikke kræsje".

 

 

Synd det der CivicVTEC, hvordan skjedde det?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...Bilen har blitt kondemnert...51.000 i karosseriskader + at fortstillinga har tatt kvelden...Kan beskrives på en måte... |---/ ...

 

Det som skjedde var at jeg kom i en sving, så hadde jeg for høy fart...Ræva kom, og fikk rett bilen opp, men så kom knotra'n...Dro rett inn i et skilt, et gjerde og 7 postkasser...

 

Bilen er borte og lappen er borte...Purken beslagla den...

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår