Gå til innhold

Civic'n er vrak....

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by CivicVTEC

 

Så på en igår, oxo skal jeg dra å se på to idag...kommer nok en ny riskoker ganske kjapt ;)

 

Hva slags bil har Johnny kjøpt ?

 

 

Det er vel liten tvil om at det er faren hans som har kjøpt, men.. Mæsje SLK av et eller annet slag. Jeg syns det er en jentebil, men hadde virkelig ikke sagt nei takk liksom.. :rolleyes:

 

Hvorfor ble lappen din beslaglagt egentlig? Jeg stupte kråke med den forrige bilen min på et jorde mellom Fjellfoten og Haga i rundt 75 km/t i 60-sone i november i fjor. Det var ingen vitner til ulykken og jeg forklarte det akkurat slik det var til "poll'ti".

Likevel var det ingen der som nevnte noe om beslaglegging av førerkort... Og det er jo ikke umulig at det var de samma folka heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Walter_Melon

 

 

Det er vel liten tvil om at det er faren hans som har kjøpt, men.. Mæsje SLK av et eller annet slag. Jeg syns det er en jentebil, men hadde virkelig ikke sagt nei takk liksom.. :rolleyes:

 

Hvorfor ble lappen din beslaglagt egentlig? Jeg stupte kråke med den forrige bilen min på et jorde mellom Fjellfoten og Haga i rundt 75 km/t i 60-sone i november i fjor. Det var ingen vitner til ulykken og jeg forklarte det akkurat slik det var til "poll'ti".

Likevel var det ingen der som nevnte noe om beslaglegging av førerkort... Og det er jo ikke umulig at det var de samma folka heller?

 

Vet ikke...Ringte ned dit nå...Får den ikke igjen før om TIDLIGST tre uker...FUCK ÅRNES PURK !!!!!

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

 

..går iallfall 2,5 mnd med Gjensidige og meg.

 

Har hatt to forsikringssaker selv :

Begge tok over 4mnd :mad:

 

IF er jæææækla treige ..

Ringte og purret som f ..

- Så plutselig hadde de "liksom" sendt et brev med resultatet for over 1 mnd siden .. Ja klart ..

Hvorfor fikk ikke jeg beskjed om det i forrige uke da??

 

Men fikk da heldigvis pengene til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TBI

Hmm ..

Har jeg ikke hørt om ..

Vil det la seg gjøre selv etter at pengene er utbetalt mon tro?

 

Isåfall har jeg gått glipp av en del penger :(

 

Skal jo det, tror de skal opplyse om det. Og du har krav på det. Men ikke så mange som vet det. Loppa som nevnte det for meg og ar fått bekreftet det av saksbehandler. Men vet ikke om de hadde nevnt det uten at jeg hadde spurt...

 

Ascona: Ja, de har lovt meg det. Litt positivt iallfall.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det faktisk ikke her heller...

5stk i en peugot 205gti 1.9 på taket...

 

http://www.akutt-galskap.com/prosjekter/rip/rip.htm

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår