Gå til innhold

Civic'n er vrak....

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by CivicVTEC

Vel...Bilen har blitt kondemnert...51.000 i karosseriskader + at fortstillinga har tatt kvelden...Kan beskrives på en måte... |---/ ...

 

Det som skjedde var at jeg kom i en sving, så hadde jeg for høy fart...Ræva kom, og fikk rett bilen opp, men så kom knotra'n...Dro rett inn i et skilt, et gjerde og 7 postkasser...

 

Bilen er borte og lappen er borte...Purken beslagla den...

Såpass ja.. er vel ikke noe vits i å gjøre noe da...

 

Men synes det var rart de tok lappen din....

En i bygda her som kjørte ut med en kadett gsi i rimelig god fart 130 kmt eller noe.. kom utenfor veien spratt rundt opp på vegen igjen, sklei 80meter nedover i veien på taket...Det ble jo etterforska og sånn liksom men han mista ikke lappen der og da.. tok vel 4måndere så fikk han bot på 6000 tror jeg det var...... beholdt lappen..

 

Men beslagla dem det på stedet til de har funnet ut hva som har skjedd eller tok de den fordi de visste du hadde kjørt for fort ?

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vet ikke hvor fort jeg kjørte...Var lixom ikke det som sto i hodet på meg når jeg så postkassene komme...Tipper jeg hadde rundt 70...En bak meg hadde 70 når han så jeg fikk problemer...Det sa oxo han i vitneforklaring til purken...Det samme sa oxo de som satt på...

 

De beslagla lappen på stedet...Skal i avhør idag...Skal be om å få den tilbake, for de har jo ikke grunnlag for å ta den...Ekke no vits å ta lappen fordi jeg kjørte ut lixom...Greit nok...Purken er fitte her oppe, men det fins grenser...Tok den KUN fordi jeg er ungdom...

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

 

Er vel ikke like lett det nå forsikringsselskapet skal ha bilen.

Og hvis biltilsynet skal sjekke bilen er det vel greit at alle deler er der.

 

Har fått plukke med meg alt utenom felger og senkesett...Resten har jeg vært å tatt av...

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by drein

hmm.. at du er ungdom kan nok være en faktor ja..

mannen på 78år som kjørte i min parkerte bil, han hadde 60-70 i 40 sone, kjører rundt enda.. Han påsto han ikke hadde sett den.. den er rød ;)

 

Vel...Får se i avhøret idag...Får jeg den ikke tilbake, så blir det harabald !!!

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CivicVTEC

[bEn bak meg hadde 70 når han så jeg fikk problemer...Det sa oxo han i vitneforklaring til purken...Det samme sa oxo de som satt på...

[/b]

Mista han lappen også da eller ?? han var jo ikke noe bedere enn deg han da !! :rolleyes:

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CivicVTEC

 

n0p3...Han mista ikke lappen...

DET er faen meg for dumt !! Det er liksom greit for purken da at du kjører i 70kmt i 50 sona så lenge du ikke kjører av veien !!

Dumme går det ann å bli... tipper han som kjørte bak deg sikkert var 40-50 eller noe !! typisk forskjells behandling !!:mad:

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

DET er faen meg for dumt !! Det er liksom greit for purken da at du kjører i 70kmt i 50 sona så lenge du ikke kjører av veien !!

Dumme går det ann å bli... tipper han som kjørte bak deg sikkert var 40-50 eller noe !! typisk forskjells behandling !!:mad:

 

Like gammel som meg..Går i klassen min...

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår