Gå til innhold

Civic'n er vrak....

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by CivicVTEC

Vet ikke hvor fort jeg kjørte...Var lixom ikke det som sto i hodet på meg når jeg så postkassene komme...Tipper jeg hadde rundt 70...En bak meg hadde 70 når han så jeg fikk problemer...Det sa oxo han i vitneforklaring til purken...Det samme sa oxo de som satt på...

 

De beslagla lappen på stedet...Skal i avhør idag...Skal be om å få den tilbake, for de har jo ikke grunnlag for å ta den...Ekke no vits å ta lappen fordi jeg kjørte ut lixom...Greit nok...Purken er fitte her oppe, men det fins grenser...Tok den KUN fordi jeg er ungdom...

 

Du nektet vel å samtykke i beslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Lethal

DET er faen meg for dumt !! Det er liksom greit for purken da at du kjører i 70kmt i 50 sona så lenge du ikke kjører av veien !!

Dumme går det ann å bli... tipper han som kjørte bak deg sikkert var 40-50 eller noe !! typisk forskjells behandling !!:mad:

 

Det er da bare helt fair, så lenge man holder kjøretøyet under kontroll er det ingen grunn til å ta lappen.

Dersom man derimot skulle dra av veien pga hastigheten er det all grunn til å beslaglegge førerkortet, da det er et brudd på §3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjørte ut med min kjære BMW (total vrak) kom polti osv..

jeg var veldig lei meg begynte nesten å grine så polti sa at det var straff nok at bilen var vrak.. så jeg mista ikke lappen. phuuu

 

Det var ingen bremsespor etter meg, hadde det vært det hadde jeg mistet lappen.

 

heller ingen personskader så derfor mistet jeg heller ikke lappen.

 

men det som var kjedelig var at jeg hadde jo selvfølgelig ikke forsikring som dekket dette, så jeg fikk ikke igjen noen penger.

det gjør kræsjen ekstra sur.

(men jeg fikk solgt vraket for 8000kr da)

BMW 520i 24v M-Tech 1992

 

[x] BMW 318IS M-Tech 1990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMWBillyBoy

Da jeg kjørte ut med min kjære BMW (total vrak) kom polti osv..

jeg var veldig lei meg begynte nesten å grine så polti sa at det var straff nok at bilen var vrak.. så jeg mista ikke lappen. phuuu

 

Det var ingen bremsespor etter meg, hadde det vært det hadde jeg mistet lappen.

 

heller ingen personskader så derfor mistet jeg heller ikke lappen.

 

men det som var kjedelig var at jeg hadde jo selvfølgelig ikke forsikring som dekket dette, så jeg fikk ikke igjen noen penger.

det gjør kræsjen ekstra sur.

(men jeg fikk solgt vraket for 8000kr da)

 

Ingen bremsespor etter bilen min heller...Kun en liten flekk på grusen...Ingen personskader heller...

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Kjipt å høre om bilen CivicVTEC

Du har fått en smell på førerdøren ser jeg. Vil anta du er litt skjelven nå? Akkurat hvor var det dette skjedde?

 

Hvilket forsikringsselskap har du? Jeg vraka bilen min for fem uker siden. Hørte ikke noe som helst fra de på fire uker, ringte til de og de lovte å ringe i løpet av den uken. Hørte fortsatt ingenting og forrige dagen ringte jeg tilbake og lurte på hvorfor de ikke holder hva de lover. Saken var rotet bort den. Fy faen å jeg klikka på de! Senere på dagen kom det en type hjem til meg personlig på døren med et brev om at jeg kan vente utbetaling snart. Det er da ikke riktig at man skal bli forbanna hver gang man skal få noe en har krav på!

Dette var IF. STYR UNNA! Hvis du har lyst på penger etter et uhell vel og merke.

 

Det skjedde i Årnes...På vei ut mot Dragsjøhytta/veslesjøen...Like utenfor "sentrum"...

 

Er forsikret i Gjensidige...Takstmannen var å så på bilen dagen etterpå og ga dommen...Pengene ekke kommet enda, men kommer vel i løpet av neste uke...

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CivicVTEC

 

Det skjedde i Årnes...På vei ut mot Dragsjøhytta/veslesjøen...Like utenfor "sentrum"...

 

Er forsikret i Gjensidige...Takstmannen var å så på bilen dagen etterpå og ga dommen...Pengene ekke kommet enda, men kommer vel i løpet av neste uke...

 

 

Så det der i avisen faktisk. Du er vel den første I ÅR som har kjørt ut der tror jeg, du kan trøste deg med det. Lei sving hvis man ikke er lokalkjent..

 

Kjipt med bilen da, den så ikke så ille ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Walter_Melon

 

 

Så det der i avisen faktisk. Du er vel den første I ÅR som har kjørt ut der tror jeg, du kan trøste deg med det. Lei sving hvis man ikke er lokalkjent..

 

Kjipt med bilen da, den så ikke så ille ut.

 

Den er JÆVLI lei...Fant fort ut av det...

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CivicVTEC

 

Det skjedde i Årnes...På vei ut mot Dragsjøhytta/veslesjøen...Like utenfor "sentrum"...

 

Er forsikret i Gjensidige...Takstmannen var å så på bilen dagen etterpå og ga dommen...Pengene ekke kommet enda, men kommer vel i løpet av neste uke...

 

Hvis du er heldig, går iallfall 2,5 mnd med Gjensidige og meg. Men burde gå litt raskere med deg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Walter_Melon

 

 

Du får forte deg å finne en ny rånekjerre nå som det er ferie da. Han med preluden på Nes har alt fått bytta ut sin etter at han vraka.

 

Så på en igår, oxo skal jeg dra å se på to idag...kommer nok en ny riskoker ganske kjapt ;)

 

Hva slags bil har Johnny kjøpt ?

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår