Corvette_ Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Tok et par bilder av bilen etter jeg skifta til sommerhjula. Måtte skifte pære i tåle/kurvelyset framme, så jeg kjørte det hjørnet ut over ein kant. Blei riktig stuk på den bak da, skulle vært like lav heile tida Siter 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 bildene funker ikk:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 joda. det gjør de;) Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corvette_ Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 joda. det gjør de;) Jeg flytta de over til et annet sted, slik at jeg fikk de til å fungere Siter 04 Volvo S80 D5 10 Volvo FH 540 6*2 Idrett Lukter svette, Sport lukter bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Min V70 ble så lav bak, men jeg synes ikke den ble lav nok. Samtidig fikk den det klassiske "Volvo stuket" (Høy forran/lav bak). Men det skal bli fixet på. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg