bjornar600 Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Noen som vet hvor mye det koster for en tur med gatebil taxien på rudskogen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 80 000,- Helt vill gjetting. Tipper det er dyrere. Ja, jeg er dryg ikveld... Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Det er pris på det ja?? Trodde den ble skapt for å la folks som ikke har raske biler få oppleve litt fart?? Ingenting er visst gratis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 mellom 500 og 1000 kr.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 mellom 500 og 1000 kr.. Fyyyy f... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Syke priser, de auksjonerte jo bort turer på september treffet ifjor, var en som betalte 1500 tror jeg, om ikke mer. Det er mye for å få sitte på et par heftige runder rundt skogen. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 eneste jeg husker var at detta var dyrt.... men det er greit å sette en pris på fart, ellers ville jo alle sitte på. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Fikk høre av en att det kostet 2500,- Men det synes jeg var ganske mye... Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Gatebil har nok vært en mildt sagt glimrende foretningsidé, men er redd de (gatebilcrew, investorer, ansatte) drar litt i hardeste laget i jura på melkekua nå... god butikk er ikke bare et "runkemaraton". Har inntrykk av at dette er middels-godt gjennomførte treff for bilinteresserte, der ALT koster penger...masse penger. Mener ikke med dette å være formanende eller noen bedreviter i foretningsdrift, men heller at deltakere og betalende skuelystne til disse arrangementene kanskje stiller spørsmål rundt hva alt dette koster... Hadde aldri vurdert å betale en hel haug med penger for å være co-pilot hos en fyr jeg aldri har sett før, for å få sitte på aldri så mange runder på en bilcross-bane som rudskogen er... Hvis en tur koster 1500 spenn, hadde jeg heller svidd av de på ei øst-europeisk ei på en litt luguber disco... det er tur som er verd pengene det! Garantert!! Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Hvis dere ser en stk svart NSX på skogen i sommer på en eller annen banetreff må dere bare komme borti, kan få gratis turer :) For dette var no jævla ran... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Hvis dere ser en stk svart NSX på skogen i sommer på en eller annen banetreff må dere bare komme borti, kan få gratis turer :) For dette var no jævla ran... Da har vi en avtale! Jeg tar med kamera? Greit? :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Hvis dere ser en stk svart NSX på skogen i sommer på en eller annen banetreff må dere bare komme borti, kan få gratis turer :) For dette var no jævla ran... skogen i juli. ok? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Da har vi en avtale! Jeg tar med kamera? Greit? :) Ingen bilder av meg dog, jeg hater det ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Hvis dere ser en stk svart NSX på skogen i sommer på en eller annen banetreff må dere bare komme borti, kan få gratis turer :) For dette var no jævla ran... Ja takk.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 skogen i juli. ok? Hvis det passer så, og hvis det er noe som skjer der :) Får bare hilse, skal huske på deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg