MGR Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 hvor mye koster det for gatebilcrewet å ha taxi'n i gang et par runder da? altså bensin og dekk. hehe. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 hvor mye koster det for gatebilcrewet å ha taxi'n i gang et par runder da? altså bensin og dekk. hehe. Det blir jo kostende det og. Men de vil jo tjene inn for det de brukte på bilen tenker jeg.. Ikke ett billig bygg det der heller..;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Det blir jo kostende det og. Men de vil jo tjene inn for det de brukte på bilen tenker jeg.. Ikke ett billig bygg det der heller..;) ja. så er ikke sikkert det kunne vært så veldig mye billigere, selvsagt litt.. men koster jo å da. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shiny Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Det som er synd er at det meste som er morro koster penger. Er sikker på at Gatebil ville at alt skulle vært mest mulig gratis dersom pengene kom dalende ned fra himmelen. Til alle dere som klager vil jeg bare si: Racefuel kanner og dekk mottas med takk i Gatebilteltet. Biler like så, vi stiller med sjåfør som kjører vederlagsfritt. DA er det gratis å sittte på............................ Tar dere poenget nå?????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Når det gjelder gatebil så kommer jo pengene dalende ned fra himmelen; over 25000 besøkende som hver betaler 100 kr= 2,5 mill. De fleste som stiller ut betaler for å ha bilen på plassen, betaler for å kjøre, og i tillegg inntekt av kioskssalg+++ sponsorer. Startet vel nærmest med en guttegjeng som leide banen for å kose seg. I dag driver de i tillegg bladsalg, og er vel 4 heltidsansatte. Lønnsomheten av dette vet jeg ikke, men går sikkert i pluss iallefall håper de det vil gi ekstra inntekter på sikt. Det som startet i beskjeden stil har i dag blitt millionbutikk. Regner med baneleie blir småpenger i dette regnestykket!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Når det gjelder gatebil så kommer jo pengene dalende ned fra himmelen; over 25000 besøkende som hver betaler 100 kr= 2,5 mill. De fleste som stiller ut betaler for å ha bilen på plassen, betaler for å kjøre, og i tillegg inntekt av kioskssalg+++ sponsorer. Startet vel nærmest med en guttegjeng som leide banen for å kose seg. I dag driver de i tillegg bladsalg, og er vel 4 heltidsansatte. Lønnsomheten av dette vet jeg ikke, men går sikkert i pluss iallefall håper de det vil gi ekstra inntekter på sikt. Det som startet i beskjeden stil har i dag blitt millionbutikk. Regner med baneleie blir småpenger i dette regnestykket!!! Morn du... Så da kan du jo la være å kjøpe bladet og driit i å dra på gatebil treffa hvis det plager deg veldig at det er noen som prøver å få til noe for publikum. (ja for jeg vet at man må ha 1000 hk for å kjøre) syntes det er konge at noen i det hele tatt gidder å stille opp og fikse alt som de gjør, så om de tjener penger på det så syntes jeg bare det er flott jeg! Til de med 1,1 liters corsa som furter for at de ikke får kjøre på treffa: Vi som tilskuere drar ikke opp for å se bestemor med 40 hk fise rundt på banen! Det kan man se nok av til vanlig:) Mvh Joachim som syntes gatebil er flott:thumb Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Synes gatebil er et bra tiltak og konsept jeg, aldri sagt eller ment noe annet heller, lurer bare på hvor idealismen og dugnadsånden har blitt av. All ære til gutta som har gjort dette til hva det har blitt. :pray Ville bare se om noen var våken her! Enough said! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Henger meg på Joachim:) (Selv om prisene er litt i drøye, men det får gå. Mye morro ihvertfall!) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Få til noe for publikum..? For 2 lapper på 5 min så skulle nokk di fleste fått til noe for publikum.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Få til noe for publikum..?For 2 lapper på 5 min så skulle nokk di fleste fått til noe for publikum.. Han snakker vel generelt om gatebil? Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Nei altså fra min side var dette en kommentar relatert til en eller annen av de Gatebil-filmene jeg så hos en kompis. Og der var kommentaren til taxien noe som at den ble skapt for å gi "vanlig publikum" mulighet til å oppleve litt fart på bane. Og jeg husker ingen snakk om betaling for kjøretur. Jada jada det koster dem ditt og datt og sååååååå mye spenn for å drive den. Men jeg sier fortsatt det jeg sa: Det er blodpris! Og det er min mening... Vil noen betale så mye, som sikkert mange gjør, gjør det ikke meg noe. Ikke mine penger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Han snakker vel generelt om gatebil? ja jeg mente generelt om gatebil.. men over til taxin, den var sikkert ikke billig å bygge.. og sist jeg sjekka kosta det å være kar:) (nei jeg ville heller ikke betalt 2000 spenn for å sitte på) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Vil noen betale så mye, som sikkert mange gjør, gjør det ikke meg noe. Ikke mine penger :) You got my words! ikke mine penger heller... Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Til de med 1,1 liters corsa som furter for at de ikke får kjøre på treffa:Vi som tilskuere drar ikke opp for å se bestemor med 40 hk fise rundt på banen! Det kan man se nok av til vanlig:) Mvh Joachim som syntes gatebil er flott:thumb Nå vet jeg ikke eksakt hvordan ting er der du holder til, men her i Hedmark er bestemødre svæært sjeldne å se på noe bane... :D Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Om du vil oppleve mye fart og spenning for lite penger så ta taxi eller buss neste gang du er i syden! Kan ikke si jeg er så veldig høy i hatten når buss-sjåføren blinker med lysa inn i svingene for å varsle andre om at han kommer litt fort ;) Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg