RSG60 Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Leser på hjemmesida deres at det ikke har brumle lyd, og holder lyden på utsida. Hva er deres erfaringer? er det stille og fint, som det originale? Hva med montering? Har det noen problemer med klaringen til bakakslingen? Simons-anlegget mitt har dunka nedpå i snart fire år nå.. begynner å bli lei. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Har milltek på min, bråker ikke mye. Vet ikke hvordan "originalt" låter så jeg kan ikke sammenlikne. Monteringen var det værkstedet som tok seg av og det skulle ikke være noe problem med monteringen. ..litt OT. RSG60, du som bor i polarv.? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Har Milltek og det fungerer bra! Veldig greit å montere, enkelt som bare det :) Ville ikke ha noe brumleanlegg og fikk et som ga helt grei lyd! Hadde Simmons som sto på når jeg kjøpte den, hadde samme problem som deg..er helt fint nå! Dog jeg ikke har brukt bilen på 4måneder men ser bra ut og funka bra den lille måneden jeg kjørte før jeg skilta av den! Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Det stemmer det bobbysucks. Du får kjøre forbi en dag, så eg får høre lyden.. Håper den er lavere en du hadde før! Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 hehe.. :) skal ringe på neste gang jeg er hos naboen din. Ps. forrige eksos var av type hjemme-laget-ludo-løsning Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg