Per-Henrik Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Nå i disse dager så lurte jeg på å montere ett billig data sprut på en b230Et motor som jeg har. (driver å setter inn fra 760) også har jeg funne ut det at det er ganske mye jobb å montere over alle ledninger å slikt. derfor lurte jeg litt på ett billig data sprut som ms eller noe sant da. men hva med tenninga da?? Noen som vet om noen data sprut som er billig å funker. er det noen som har et komplett de skal selge?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Ms har tenning og alt annet.. men hvorfor bruke så mye penger på en ET motor? den har svake råder og stempler. ms er vistnok lett å montere på Rød motor fra volvo Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Autronic funker...pris kan du vurdere sjøl. Har hørt at Nira skal være bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Ms har tenning og alt annet.. men hvorfor bruke så mye penger på en ET motor? den har svake råder og stempler. ms er vistnok lett å montere på Rød motor fra volvo da blir det lett å monter inn en annen motor også da. også koster det ikke så alt for mye penger. Autronic funker...pris kan du vurdere sjøl.Har hørt at Nira skal være bra. hvor får jeg tak i de spruta?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Wetterhus Racing skaffer deg Autronic,Nira får du kjøpt i sverige.(LG Speed) Hvis du skal få deg billig innmat til motorn kjøper du fra SPM i sverige..billigst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Men jeg har ikke noe troa på disse veldi billige sprutene da. Legger da heller penger i et skikkelig sprut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Wetterhus Racing skaffer deg Autronic hjelper lite hva han kna skaffe når han ikke klarer og sende det... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 hvem da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 RacingPower selger et sprut som heter MicroTech EFI, der kan du bruke alle org givere på motoren og det kommer ferdig grundmappa. Skulle vist være krem, og lett å mappe også. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 RacingPower selger et sprut som heter MicroTech EFI, der kan du bruke alle org givere på motoren og det kommer ferdig grundmappa. Skulle vist være krem, og lett å mappe også. det er neo sånt jeg er utte etter ja happyhappy hva koster foreksempel MS fedig til en sånn motor med alle sensorer. å det som skal till. skal også ha tenning Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 det er neo sånt jeg er utte etter ja happyhappy hva koster foreksempel MS fedig til en sånn motor med alle sensorer. å det som skal till. skal også ha tenning www.megasquirt.info www.vems.hu Vil anbefale VEMS framfor MS, litt dyrere, men mye mer avansert og flere muligheter. (VEMS er en videreføring av MS.) Bl.a. direkte styring av tenning, bredbåndslambda (trenger bare sonden, MS trenger instrument+sonde) og endel mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Men jeg har ikke noe troa på disse veldi billige sprutene da.Legger da heller penger i et skikkelig sprut. Enig med deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 www.megasquirt.infowww.vems.hu Vil anbefale VEMS framfor MS, litt dyrere, men mye mer avansert og flere muligheter. (VEMS er en videreføring av MS.) Bl.a. direkte styring av tenning, bredbåndslambda (trenger bare sonden, MS trenger instrument+sonde) og endel mer. koster det for alt jeg trenger til vems sprut da?? kan jeg bruke tening fra en a med hall giver. motor da?? svise fast sentrefugal kraft regulatoren. Noen som har ms å selge eller?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 hjelper lite hva han kna skaffe når han ikke klarer og sende det... Har kjøpt deler for betydelige summer hos Wetterhus å har aldri hatt noen problemer med han. Sinnsykt god service og meget god hjelp å få av han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 ingen som har en ferdig lodda ms styrings boks. skal gå for ms jeg. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg