Gå til innhold

data sprut på b230ET

Ranger emnet

Per-Henrik

Anbefalte innlegg

Nå i disse dager så lurte jeg på å montere ett billig data sprut på en b230Et motor som jeg har.

(driver å setter inn fra 760) også har jeg funne ut det at det er ganske mye jobb å montere over alle ledninger å slikt. derfor lurte jeg litt på ett billig data sprut som ms eller noe sant da. men hva med tenninga da??

Noen som vet om noen data sprut som er billig å funker. er det noen som har et komplett de skal selge??

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ms har tenning og alt annet.. men hvorfor bruke så mye penger på en ET motor? den har svake råder og stempler.

ms er vistnok lett å montere på Rød motor fra volvo

da blir det lett å monter inn en annen motor også da. også koster det ikke så alt for mye penger.

Autronic funker...pris kan du vurdere sjøl.

Har hørt at Nira skal være bra.

hvor får jeg tak i de spruta??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RacingPower selger et sprut som heter MicroTech EFI, der kan du bruke alle org givere på motoren og det kommer ferdig grundmappa. Skulle vist være krem, og lett å mappe også.

det er neo sånt jeg er utte etter ja

happyhappy

hva koster foreksempel MS fedig til en sånn motor med alle sensorer. å det som skal till. skal også ha tenning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er neo sånt jeg er utte etter ja

happyhappy

hva koster foreksempel MS fedig til en sånn motor med alle sensorer. å det som skal till. skal også ha tenning

www.megasquirt.info

www.vems.hu

Vil anbefale VEMS framfor MS, litt dyrere, men mye mer avansert og flere muligheter. (VEMS er en videreføring av MS.)

Bl.a. direkte styring av tenning, bredbåndslambda (trenger bare sonden, MS trenger instrument+sonde) og endel mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.megasquirt.info

www.vems.hu

Vil anbefale VEMS framfor MS, litt dyrere, men mye mer avansert og flere muligheter. (VEMS er en videreføring av MS.)

Bl.a. direkte styring av tenning, bredbåndslambda (trenger bare sonden, MS trenger instrument+sonde) og endel mer.

koster det for alt jeg trenger til vems sprut da??

kan jeg bruke tening fra en a med hall giver. motor da?? svise fast sentrefugal kraft regulatoren.

Noen som har ms å selge eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider