oeb Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 koster det for alt jeg trenger til vems sprut da?? kan jeg bruke tening fra en a med hall giver. motor da?? svise fast sentrefugal kraft regulatoren. Noen som har ms å selge eller?? Spørs hva du skal ha det, havna på 5700 kr jeg, det med LCD, kontakter, ferdig montert boks osv. Kan kjøre med A fordeler med hallgiver ja. (med VEMS...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 VEMS koster ikke all verden den heller.. 6-8 lapper.. Man vil jo ha bredbåndslambda, om det skal være noe vits.. prisene ligger på http://www.vems-group.org Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Spørs hva du skal ha det, havna på 5700 kr jeg, det med LCD, kontakter, ferdig montert boks osv. Kan kjøre med A fordeler med hallgiver ja. var det til en b230ET motor?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 var det til en b230ET motor?? Du ser jo prisene på siden der. 445euro for selve vems'en. så må du ha bredbåndslambda for 57 euro elns.. videre, må du ha litt ledningsnett, noen euro der.. etc. etc. du skal også momse dette, samt momse frakten.. ikke toll, det er bildeler. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Du ser jo prisene på siden der. 445euro for selve vems'en. så må du ha bredbåndslambda for 57 euro elns.. videre, må du ha litt ledningsnett, noen euro der.. etc. etc. du skal også momse dette, samt momse frakten.. ikke toll, det er bildeler. er det toll på bildeler hvist man kjøper privat?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 er det toll på bildeler hvist man kjøper privat?? det er aldri toll på bildeler. moms må du betale uansett. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 var det til en b230ET motor?? Nei, men hva er forskjellen? Skal brukes på en B21 blokk, og evt. en B230F blokk senere. Det har ingenting å si sålenge du har innsug med rett TPS (Spjellgiver), og en trigger (Hall/VR). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg