trancistor Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Skulle hjem i natt etter jobb og tror dere ikke at det var noen som hadde satt en kantstein under frontfangeren min. Ettersom det vat mørkt så la jeg ikke merke til det. Så når jeg rygget så rev jeg av hele fangeren!!! Nylakkert front og festene ødelagt!! Svarte H*******S FOBANNEDE DRITTUNGER!!! :ex_machin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 sikker på at du ikke hadde parkert litt dårligt? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trancistor Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Ja, er temmelig sikker på det. Er ikke noen kantesteiner foran på park.plassen for ansatte. Og jeg ville vel merke om jeg parkerte sånn at jeg fikk en svær stein på fangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bestigo Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Uff, slikt er kjett.. Tror du ville ha merka om du parkerte på den ja. hehe Mye jobb å få fiksa det ell? Lage nye fester og lakkere på nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 er så glad jeg bor i nord :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 er så glad jeg bor i nord :) Har dere ikke pøbler i nord?:p Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 de bare stikker ned folk med saks og driter i bilene Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 de bare stikker ned folk med saks og driter i bilene haha:P måtte bare le litt for meg sjøl av den der. hehe. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 de bare stikker ned folk med saks og driter i bilene Jeg lo godt av den der jeg og :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trancistor Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Ja. blir litt jobb da ettersom festene er ødelagt... Lurer på hvem i huleste som kan ha snev av interesse av å finne på noe sånt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgers Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Idiostisk av fok å drive på slik, oppnår ikke så mye med å gjøre slike ting.. Siter 83 BMW E28 528 86 Volkswagen Caravelle coach 45 Willys Jeep http://www.sviddgummi.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Har dere ikke pøbler i nord?:p jo pøbler er det vel overalt men her kan en stakkar ha bilen sin i fred. sjeldent man hører om "da jeg kom ut fra butikken har noen kappa av eksosanlegget mitt" osv osv osv.. EDIT: eller jeg fikk en hekksaks gjennom framvinduet på en tidligere bmw jeg hadde før, men da hadde jeg vært å rota i en annen manns rede så var vel kanskje selvforskyldt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Sukker på tanken. Banan i eksosrøret. Luft ut av hjulene. Og så videre. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trancistor Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Det er så irriterende, har ikke ord for det... :mad: Skjønner ikke hva slags glede "folk" får av å gjøre sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 jo pøbler er det vel overalt men her kan en stakkar ha bilen sin i fred. sjeldent man hører om "da jeg kom ut fra butikken har noen kappa av eksosanlegget mitt" osv osv osv.. EDIT: eller jeg fikk en hekksaks gjennom framvinduet på en tidligere bmw jeg hadde før, men da hadde jeg vært å rota i en annen manns rede så var vel kanskje selvforskyldt :) LoL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg