bjellings Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Hei. Har ett problem med servoen på en 1970 Mach 1. Når jeg stør i ro/kjører sakte så har jeg problemer med å svinge. Servoen virker ikke, den "hakker" på en måte... I tillegg så stytter den ut servo olja. tror det meste kommer ut fra påfyllingsrøret. Litt vanskelig å se... Noen som vet hva problemet er? Må jeg skjifte hele servopumpa? Går det ann å koble ut servoen å kjøre uten i en periode? (bilen er ikke en bruksbil) Siter 1998 Audi A6 2,4 V6 Avant 1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) ------------------------ 1970 Mustang Mach 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Martin Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Gammel tykk servo veske? Luft i sysemet? Det går og kjøre uten pumpe ei stund, men slitasjen vil bli mye større på styre snekka. Siden det er beregnet på servo trykk.. Men d burde fungere ei stund som ei nød løsning, men det vil bli fryktelig tungt og svinge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg