AUDI RS4 Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Jeg var på ferie til USA i påsken og kom over noen genialt amerikanerene solgte, nemlig radar og laser varslere. Først tvilte jeg litt på dette, men så etter å ha kjøpt en og brukt den fant jeg fort ut at dette var noe som kunne spare meg for masse fartsbøter. Så jeg kjøpte med meg 5 stykker, og har nå 2 igjen. Vist dette skulle være noe du kunne tenke deg kan du sende meg en mail : spol23@hotmail.com Prisen : 2000kr per stykk. Siter Live 2 drive FAST! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Sånn jeg har forstått det, så tar politiet flere målinger for å få mindre feil på målingene.. De må jo også treffe en temmelig rett flate på bilen, som f.eks skiltet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUDI RS4 Skrevet Juni 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Jeg har og andre jeg kjenner som har varslere har kjørt gjennom laser kontroller og de har nå virker slik som de skulle. Har ikke hatt noe problem med laser. Siter Live 2 drive FAST! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Jeg har har tenkt å skaffe meg noe sånt.. Men skulle gjerne hatt noe som både varsler radar og laser, og samtidig jammer laseren :) Noen som vet om noe sånt ? Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaExtreme Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 her er en laser-varsler \ laser-jammer i hvertfall : Blinder Den funker helt utmerket :D Siter -91 Toyota Celica 2.0 Gti x -89 toyota carina 2.0 Gli x -87 toyota carina 1.8 Dx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUDI RS4 Skrevet Juni 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Litt kjipt når du kommer i Radar kontroll da... Da sliter du.. Siter Live 2 drive FAST! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by ToyotaExtreme her er en laser-varsler \ laser-jammer i hvertfall : Blinder Den funker helt utmerket :D Du har vel ikke bilder av den der montert ?? :) Men den varsler vel ikke radar ?? Pris på den da ? Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaExtreme Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 kosta meg litt under 3000,- i danmark. har ikke digital kamera, ellers skulle jeg ha løpt ut å knipsa et bilde. men jeg har en 91 mod celica, og har montert de 2 jammerene under den listen som går mellom vippelyktene, de synes ikke engang, du må vite hva du skal se etter. Men selv om den jammer effektivt så lønner det seg og senke farta og skru den av hvis du blir målt, sånn så de ihvertfall får en måling på deg i lovlig hastighet, ellers så virker det mistenkelig. det er så vidt jeg har hørt, ulovlig å jamme politiets laser. skal du ha radar varsling så må du nok ha det utenom. Siter -91 Toyota Celica 2.0 Gti x -89 toyota carina 2.0 Gli x -87 toyota carina 1.8 Dx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Sånn jeg har forstått det, så tar politiet flere målinger for å få mindre feil på målingene.. De må jo også treffe en temmelig rett flate på bilen, som f.eks skiltet... Laseren måler deg opp til 80 ganger når de skyter, så du må stå på bremsen ved laser kontroll, somregel får du en bot men kan redde deg for å miste lappen. Radar biten er somregel helt OK Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Originally posted by AUDI RS4 Jeg var på ferie til USA i påsken og kom over noen genialt amerikanerene solgte, nemlig radar og laser varslere. Først tvilte jeg litt på dette, men så etter å ha kjøpt en og brukt den fant jeg fort ut at dette var noe som kunne spare meg for masse fartsbøter. Så jeg kjøpte med meg 5 stykker, og har nå 2 igjen. Vist dette skulle være noe du kunne tenke deg kan du sende meg en mail : spol23@hotmail.com Prisen : 2000kr per stykk. Cobra XR 1010 ?? Første fra Cobra som har 10band detektor, ikke akuratt kvalitetsvare da denne er noe gammel, har kommet med flere som er med 10'er band. Selv så har jeg en fra PNI for 1100,- i norge. Vet om en som selger disse som gress. Har ikke fått testet den enda da jeg ikke har funnet noen kontroller, men lyser som et juletre når jeg kommer i byen. :D Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Stoler ikke på slikt,ikke føl dere trygge! Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUDI RS4 Skrevet Juni 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Jeg skjønner at dere er tvilere, men det var jeg og før jeg kjøpte meg en. De som ikke tror varsleren virker har ikke peiling. Siter Live 2 drive FAST! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Sånn jeg har forstått det, så tar politiet flere målinger for å få mindre feil på målingene.. De må jo også treffe en temmelig rett flate på bilen, som f.eks skiltet... Jeg kan jo opplyse deg om at over en avstand på 40 meter er du uansett målt.. Det er ikke veldig langt, sett at du holder 300km/h rekker du ikke å reagere, for å si det sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Space Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Originally posted by AUDI RS4 Jeg skjønner at dere er tvilere, men det var jeg og før jeg kjøpte meg en. De som ikke tror varsleren virker har ikke peiling. Skal man ha noe som duger, må det være en laserJAMMER.batman Da får nemlig politimannen opp en errormelding på displayet sitt.sombrero Så må han begynne å måle på nytt.morph Da har man muligheten til å bremse ned før man kommer så nærme at politilaseren blir for intens for jammeren.grinchy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Juni 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2003 Testet de ikke slike laserjammere i Vi Menn for en stund siden? Syntes å huske at noen av modellene var utrolig effektive. Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg