Gå til innhold

Astra blinkers på Vectra?

Ranger emnet

Gjest Trailer

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenker du på sideblinkers (på forskjermen) er dette null problem. Det trenger er hobbyverktøy. Bruk gjerne en baufil og lag det runde orginale hullet på forskjermen litt annerledes så det passer til sokkel på blinkersen. Eller du kan ta av festeanordningen på blinklyset og lime det på forskjermen. Har selv gjort det på min Vectra A med Astra G blinkers. Helt smooth!

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

95' Vectra 2.0i 16V - Spiker

91' Vectra 1.8i 8V - Spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor vil dere ha astra F blinkelys? Jeg kjøpte orginale irmscher sideblinkere til min bil.. kosta 230 kr for begge.. (hvitt glass og hvit pære) Ble råstilig ass.:D tok meg ca 20 sekund å skifte om, inkludert tia det tok meg å finne fram flatjernet:P

kjøpt hvor ?

Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod

Toyota Hiace 2.4D 1989mod

Lynx Rave 440/800 2006mod

Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod

Yamaha Phazer 480 1989mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irmscher blinkere fåes kjøpt på opel..

Men han har vectra-B da..

Ser sånn ut:

i2912003.jpg

Koster 27€ så prisen er nok riktig.

Så alle dere som kritiserer pris og ting, sjekk litt før dere sier no..

Men skal du først bytte blink på vectran så bytt til astra G hvertfall. Mye finere enn astra F blink.

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha klare/sotete glass til de orginale sideblinkerne må du til england... billiger å gå på opel og kjøpe andre blinkere eller hvilken som helst bilrekvisita sjappe. Når man først skal fikse noen så gjør ikke det noe hvordan man tar eller hvor mye man bygger om

-91 Opel Calibra 16v

-89 Opel Vectra 2000 (under construction)

-90 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irmscher blinkere fåes kjøpt på opel..

Men han har vectra-B da..

Ser sånn ut:

i2912003.jpg

Koster 27€ så prisen er nok riktig.

Så alle dere som kritiserer pris og ting, sjekk litt før dere sier no..

Men skal du først bytte blink på vectran så bytt til astra G hvertfall. Mye finere enn astra F blink.

Jekk deg ned litt nå! :)

Har du sett prisen på Irmscher Astra F blinkers??? Da blir du nok litt mer sjokka...

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

95' Vectra 2.0i 16V - Spiker

91' Vectra 1.8i 8V - Spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge sia til Irmscher er det ikke blinker til astra-F, men til G er det fortsatt 27€. Rart det plutselig skal være så mye dyrer til F'n da..

Er 27€ for blink til Tigra også, den har samme blink som astra-F, samme til corsa-B også.

så blir vell ikke akkurat sjokka av de prisenedoh :)

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider