Gå til innhold

Astra blinkers på Vectra?

Ranger emnet

Gjest Trailer

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da ble det Astra F blinkers på meg. :) Glad for å være ferdig med den jobben. Brukte ca 6 timer. Tenkte jeg skulle legge frem hvordan jeg gjorde det.

Jeg begynte med å demontere begge forskjermene. For å nå alle skruene til forskjermene, må du av med blinklys og hovedlykter, et deksel inni bilen, og deler av frontfangeren, jeg demonterte ikke hele frontfangeren, valgte heller å borre hull i plastikken for å stikke inn ei skralle å skru ut skruene.

Så tok jeg en kikk på pluggene til blinklysene, og fant ut at ved å file litt og styre så kom jeg til å klare å passe dem inn i hverandre. Så tok jeg fatt selve Astra blinklyset, der fila jeg av alle monteringsdingsene som egentlig skal brukes for å montere. Så hadde jeg avfetting og vaska forskjermen samt blinklyset, og festa det som var igjen av blinklyset til forskjermen ved hjelp av superlim. Så satte jeg i pæra og plugga i kontakten, sjekka at alt virka. Og monterte skjermene.

Eneste problemet med min fremgangsmåte er at for å skifte pære, må jeg nå av med forskjermen, men jeg regner ikke med at den pæra kommer til å gå mens jeg har bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JObba der siden jeg var 13 jeg... ellers er jeg født i en opel... Kjørt opel siden jeg var ca 0år... Hørt om Corsa World Cup?

KAN DERE IKKE BARE SLUTTE DENNE DISKUSJOEN.Som dere alle veit vet jeg mest om opel.Så det er bare spørre meg:) Den kom med grønne blinkers, bye the way

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

Opel Maffian

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på! :P Arti lese når folk diskuterer uten å komme noen vei ;)

Opelmaffian; Merkelig eller ei, koster de 280 kroner. Hvis du absolutt ikke tror meg kan jeg scanne kvitteringen ;)

Trailer: Hvorfor bruke 6 timer når du kan bruke 20 sekund? Hahah. holder på å dette av stolen her :P

Opel Vectra 1997 hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opelmaffian; Merkelig eller ei, koster de 280 kroner. Hvis du absolutt ikke tror meg kan jeg scanne kvitteringen ;)

Trailer: Hvorfor bruke 6 timer når du kan bruke 20 sekund? Hahah. holder på å dette av stolen her :P

Syns dette er artig selv..

Prisen din betviles ikke fra min side hvertfall.

Att du bruker 20sek og han andre 6t er helt naturlig.

Du bikker ut lykta di og setter en ny inn.. På vectra-A må det skjæres og tilpasses for å få inn annen blinker

Stor forskjel på A og B vectra der gitt..

Slutt fra min sideblah

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det trenger du ikke:)

Har uansett zafira blinkers på min, syns de er penere...

Corsamannen: joa 19år... Men det er jo 19år med opel erfaring;)

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

95' Vectra 2.0i 16V - Spiker

91' Vectra 1.8i 8V - Spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider