PerryZaphire Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 dekk bør takle en sommer :) billigst mulig! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emyr Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Det er veldig billige dekk på interdekk.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 bruktpriser jeg vil ha! :) Noen som har? jeg trenger 2stk. minimum. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 gå finn da vel.har sett drøssevis med 16 tum dekk når jeg har vært og letta etter burne dekk i søpla haugende til opel osv. :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg