Gringo Skrevet Juni 6, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 Originally posted by Warlock Oki, skal ha i tankene det dere sier angående å fjerne de gummi dingsene. Men jeg synes jo at det er litt merkelig. Blir den ikke bra nå så skal han få reklamere på dem. Og da må han gjøre jobben for 3 gang:D Glad det ikke er meg. Hmm, jeg tipper at noe av forvirringen her ligger i at du faktisk sier null om du har quattro eller ikke. Har du quattro så er det ingen gummi dingser som du kan fjærne. Dersom du ikke har quattro så sitter det en tjukk gummiplate i bunnen av nedre fjærskål. Denne skal IKKE fjernes. Dersom han du har levert bilen hos ( jeg synes det er skikkelig rart at du reklamerer for han enda du IKKE er fornøyd :rolleyes: ) mener at de skal fjernes så farer han med :ssip: Det skal ikke være nødvendig å fjerne noenting som helst for at senkesettet skal sende det som fabrikanten oppgir. Grunner til at det ikke senker så mye som du vil: Dårlige specs fra produsent ( useriøs ) Det var ett senkesett / sportsunderstell på bilen fra før. Det gamle fjærsettet har seget slik at det var lavere enn det var orginalt. Just my .2$ Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet Juni 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 Hmm, jeg tipper at noe av forvirringen her ligger i at du faktisk sier null om du har quattro eller ikke. Har du quattro så er det ingen gummi dingser som du kan fjærne. Dersom du ikke har quattro så sitter det en tjukk gummiplate i bunnen av nedre fjærskål. Denne skal IKKE fjernes. Dersom han du har levert bilen hos ( jeg synes det er skikkelig rart at du reklamerer for han enda du IKKE er fornøyd ) mener at de skal fjernes så farer han med Har ikke Quattro..... Uansett så synes jeg det er billig..... Det skal ikke være nødvendig å fjerne noenting som helst for at senkesettet skal sende det som fabrikanten oppgir. Det visstnok fabrikanten/importør som hadde sagt at disse måtte fjernes, ikke vet jeg. Grunner til at det ikke senker så mye som du vil: Dårlige specs fra produsent ( useriøs ) Har blitt senket 42mm foran og 45mm bak, men siden Audi er like høy som en traktor, har jeg nå fått normalt utsende. Det var ett senkesett / sportsunderstell på bilen fra før. Nope ikke noe sportsunderstell... Det gamle fjærsettet har seget slik at det var lavere enn det var orginalt. Traktor :D :D Jeg kjører med 215/40/17 dekk, dette blir egentlig litt feil i forhold til standard rulleomkrets. 215/45/17 er mer korrekt, så dette ville nok også ha hjulpet litt... Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2002 Fjernes?? Sikker på at noen ikke har slått opp litt feil i ord boka da? For det som SKAL gjøres er at etter at senkesettet på disse bilene er montert skal du løfte opp hele bilen ink. hjulene, slik at bilen står "normalt", så skal du inn under bilen og løsne foringene, gyng gjerne bilen endel, så skal du se at den kanskje faller ned litt til.. Er derimot ikke 100% på hvilke foringer det er snakk om.. (selv om jeg har stått og sett på at det har blitt gjort.. pytt pytt).. de står i spenn, og det medfører høyere bil, mer slitasje og dårligere komfort.. hører faktisk at det "slipper" når de skru's opp.. Men det kan jo være at de har gjort det der du fikk de montert.. Bare en tanke.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2002 når jeg senka min 35mm fjerna jeg ikkeno... ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juni 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2002 Originally posted by Silverboy Fjernes?? Sikker på at noen ikke har slått opp litt feil i ord boka da? For det som SKAL gjøres er at etter at senkesettet på disse bilene er montert skal du løfte opp hele bilen ink. hjulene, slik at bilen står "normalt", så skal du inn under bilen og løsne foringene, gyng gjerne bilen endel, så skal du se at den kanskje faller ned litt til.. Er derimot ikke 100% på hvilke foringer det er snakk om.. (selv om jeg har stått og sett på at det har blitt gjort.. pytt pytt).. de står i spenn, og det medfører høyere bil, mer slitasje og dårligere komfort.. hører faktisk at det "slipper" når de skru's opp.. Men det kan jo være at de har gjort det der du fikk de montert.. Bare en tanke.. Det er nok foringene til festeboltene i bunnen av demperne du tenker på. Disse skal strammes når bilen står på bakken, så unngår du det problemet der. Dette fordi ikke foringen skal være vridd når bilen står i "vanlig" posisjon. :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2002 oki.. stemmer det... eller.. festeboltene til demperen?? hmm.. tor det var foringene til bærearmen men... enkelt og greit: løsne alt som går ann å løsne og så gynge bilen, for så å dra det til igjen... mer eller mindre... det jeg mente da.. kom kanskje litt dårlig fram, mente at den skulle "stå på bakken" oppi luften.. er jo litt vanskelig å krype inn under en senka bil som står på bakken... de skal strammes ja.. men først må de løsnes ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet Juni 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2002 Oki, får ha det i tankene, kanskje ringe å høre om de har gjort det.... Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.