Gå til innhold

Diverse deler til Golf

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jan, du kan vel ikke sende meg bilde av den bc golfen du skulle selge vel? Samt informasjon...

Interessert i å selge buret løst?

Også de fangerne, var prisen per stk eller pr sett?

georg@gundersenautoparts.com

Her er bildet av Golfen som jeg kun selger med buret. Noen synes kanskje det er ille å la en slik gå til bilcross, men det er nok for mye rust til at den er verd å ta vare på.

PS. Så nylig en annonse på http://www.nmk.no hvor en skulle selge et løst bur til GolfSANY0076.jpg

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er veldig intr i dørene.. det følger med vindu og speil?

Hmm.. i nærheten av oslo noen gang?

Jeg er fra lillehammer, men faren min jobber i oslo.. så hvis du er rundt der noen gang så hadde det vært billigere om han hadde tatt de med :)

Mvh Lene ;)

Lettere for meg å stikke en tur til Oslo enn å rote bort masse tid på dagtid for å sende deler.

Jo dørene er komplette med vinduer, speil og dørtrekk - som ikke er spesielt fine etter min smak så bare gi beskjed om du vil ha de.

Mvh Jan - som også treffes på 91334103 - og en sjelden gang på hjemmetelefon 32880531

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Her er bildet av Golfen som jeg kun selger med buret. Noen synes kanskje det er ille å la en slik gå til bilcross, men det er nok for mye rust til at den er verd å ta vare på.

PS. Så nylig en annonse på http://www.nmk.no hvor en skulle selge et løst bur til GolfSANY0076.jpg

Hvor mye skal du ha for den bilen?

Du skal vel ikke tilfeldigvis på løp i Flisa i helgen? Jeg har en kamerat som er der nå. Så da kunne jeg kanskje fått kjøpt en -90 fremfanger av deg likevel.

Litt langt for meg å reise fra Bergen for å hente den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider