zero Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Lar det seg gjøre å spille av eksempelvis DVD / mpeg / mp3 på di orginale anleggene i audi ? da tenker jeg på disse skjermene som viser navigasjon / CD til vanlig. Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Lar det seg gjøre å spille av eksempelvis DVD / mpeg / mp3 på di orginale anleggene i audi ? da tenker jeg på disse skjermene som viser navigasjon / CD til vanlig. Ja det går. Send meg en mail på audio_art@c2i.net. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Lar det seg gjøre å spille av eksempelvis DVD / mpeg / mp3 på di orginale anleggene i audi ? da tenker jeg på disse skjermene som viser navigasjon / CD til vanlig. Har faktisk tittet litt på dette jeg også, var en kompis som spurte meg om akkurat det samme her om dagen. Men i det oppsettet vi snakket om tenkte vi på og bytte ut selve skjermen men en bedre skjerm med VGA, S-Video, Composite Video og Touch Screen kompabilitet. I den forbindelse har jeg er kjapt spørsmål til audio-art. Er det Composite Video eller S-Video som er vanlig på disse skjermene? Kan du eventuelt være behjelplig med å skaffe "White Papers" (tenkiske tegninger og koblings skjema for disse skjermene som sitter i de forskjellige bilmerkene ?) Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg