Gå til innhold

Opel Vectra A 1,7td prosjekt!

Ranger emnet

Hestad

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ska sei ska sei! :) Ser utrolig bra ut Tommy! :)får du ann klar til gatebil kr.sand? :)

Hmmm, får se! ;) har tidligere snakka på meg for mange "til da skal an være ferdig" :P Så tar ikke sjangsen, men ligger forholdsvis godt an. må bare få an klar te godkjenning og få ut skilter og vognkort :P

Venstre sida er nå mest 100% ferdig utvendig, Mangler bare innerskjermen og noen lykter :P Så nå begynner jeg endelig å se det endelige resultatet! :D

l-640-480-d662e34d-899c-453b-9dd4-5e2ab3b02067.jpeg

Opel Vectra A 92mod 1,7l tdi

-prosjekstide kommer-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, trenger litt hjelp av dere folkens! Sitter og tenker på om jeg skal bytte lykter, og eventuelt til hva!? Baklyktene må byttes eller sotes. har ikke bilde av dem, men pent er det hvertfall ikke.

Har vært inne her å sett på angeleyes og lexuslykter (planen fra første stund var å ha det på bilen) men kan ikke få bestemt meg! Hva synes dere?

FYI: Grillen skal også lakkeres rød etterhvert, bare prøvemontert :P

l-640-480-86e40858-086e-4f6d-b5ee-43bb6ecc2a2b.jpeg

p-640-480-fcbc597d-7fb8-45e3-92b6-23f26b22585f.jpeg

-prosjekstide kommer-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært bra med noe hele lykter ja(som går i ett med blinklysene) sort type angeleyes hadde nok vært bra :)

:) Var disse jeg egentlig tenkte på in first place også! Så mulig det blir disse! Men baklyktene, hva tror dere om disse? Evt. noen som har erfaring med de?

Satte meg ned og lekte litt med photoshop, begynt å tenke på klister og dekaler nuh! Hva syns dere om sånn ca dette:

dekaltest.jpg

-prosjekstide kommer-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur og sorte angeleyes hadde passet fint:)

Tro nok jeg går for det da! :D mekka inn noen angeleyes med photoshop. Ser litt rart ut siden bildet av lyktene er tatt i en annen vinkel enn bilen. Men får litt følelse av hvordan det blir hvertfall!

nye-lykter-farga-grill-og-stickers.jpg

-prosjekstide kommer-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig prosjekt du hadde=)

men har 2 spørsmål til deg=p

1. hvor kjøpte du de felgene?

2. hvordan fikk du til og montere skjermen dær du har montert den?=P

Kjøpte felgene privat her på forumet! Men tror nok du får kjøpt dem her eller her (de heter forøvrig Compomotive MO om du lurte =P ). Skjermen gled nok ikke rett inn, om det var det du tenkte :P Men har kutta ut i konsollen, var 2 stk DIN brønner der før, kuttet skillet mellom de 2 og så gled den "nesten" rett inn måtte kutte litt mer i topp og bunn.

-prosjekstide kommer-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåkelys i fangeren er nå på plass, men har ikke kobla dem til enda! Er litt usikker på hvor de skal kobles og om det evt. ligger ledningsnett til det fra før av. Noen som vet om det gjør det på Vectra A!? Evt noen som vet om en guide hvordan de skal kobles opp om man ikke har ledninger!?

l-640-480-84bdfcf7-c077-40df-b721-03bcecaa9a05.jpeg

l-640-480-79bdcf08-6841-477e-8002-a748dc77c216.jpeg

-prosjekstide kommer-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vel i utgangspunktet ligge opp ledninger til grøftlysa, gjorde det til meg, ligger vel under hovedlyktene mener jeg.

er vel en kontakt der som det går inn 2 ledninger på(kontakten skal kobles på orginale grøftlysene)

men jeg tok å klippa bort den kontakten og satte ledningene inn på uorginale grøftlys!

vurderer svarte angeleyes på min a vectra jeg og, men venter med å se hvordan det blir på din, er i to tanker hvordan det tar seg ut på rød bil!

2004 Audi A4 1,8 TQ S-Line

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v - prosjekt bil

(X) 1990 Opel Vectra 2,0i 8v CC - vinterbil

(X) 1994 Opel Vectra 2,0i 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen Johansen! :)

Fikk omsider kobla dem til! Trangt under der for kobling og styring gitt! :P Måtte plukke en tåkelysbryter fra delebilen min, så har egentlig 2 tåkelys-bak brytere :P men det har lite å si så lenge lysa virker! Måtte også lage min egen lille jumper til å ha i releboksen!

Når det gjelder angeleyes deler jeg din mening, men hvertfall på min står valget mellom sorte angel eyes eller originallykter! chrome angeleyes er jeg rimelig sikker på ikke passer i det hele tatt!

Har et par crappy bilder etter tåkelysene ble tilkoblet! Må se om ikke jeg får tatt noen bilder med speilrefleksen snart å legge ut!

l-640-480-fc9d60ff-c4fb-43b8-9770-3b469a507086.jpeg

p-640-480-34e5dc73-6da3-4d5d-bad1-47d956b3e4e2.jpeg

-prosjekstide kommer-

Lenke til kommentar
Del på andre sider