cleanvw Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 åssen modell er bilen din? å åssen motor er du det egentlig du har?:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Er ikke helt sikker på årsmodel, men mener det er 87 mod. Vet bare at det er 90hk. fikk kjøpe onkel sin gamle golf for vrakpanten.. Bilen ble rustsveisa og lakkert for 25000 kr i 2004! Grunnen var at motoren ble ødelagt for 2 uker diden så han gidder ikke fikse den opp.. Er ikke det grei pris a? :) Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 hvis bilen er komplett så tror jeg du kan sette forgasserinsuget over på 1,8 i motoren slik at du slipper å bygge om til innsprut. Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Ble nevnt valsing av hjulbuer.. 1600,- for 4 hjulbuer vil jeg påstå er ganske billig.. Det er lite morsomt å gjøre dette selv, spesielt på hjulbuene bak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TORPEDO Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 hvis bilen er komplett så tror jeg du kan sette forgasserinsuget over på 1,8 i motoren slik at du slipper å bygge om til innsprut. Det skal være ganske greit å sette i ein KR motor i den bilen. Den er med mekaniskinsprut og ledningsnettet er veldig likt. Ett godt koblingsskjema og litt kjennskap til tingene så har du ein bil som går betraktlig mye bedre.blah :bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 har du en 87 1.8L så er det i grunn gasser om det ikke er K-jet innsprut! og bygge om til innsprut krever en del... sånn som: bensinpumpe ledningsnett innsprut system (doh) motor (doh) ellers er det vel tut å kjør om du finner en som bruker CE1 ledningsnett :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 får sjekka det opp bedre til uken tenker jeg.. Regner med at bilen blir hentet da.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg