Stingah Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Hei Skal kappe av endene på eksosrørene på min Golf 1,9 TDi.. Skal sette på rette kromme enderør. Og for å få dem lengst mulig "opp" så må jeg kappe de gamle litt til med vinkelsliper. Har aldri gjort dette før, så tenker litt på om det er noe spess jeg må tenke på? Dumt spørsmål sikkert; er vel ikke noe som kan antennes inni dær? Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Ingenting som kan antennes nei, såfremt du ikke har pøst inn bensin der da :) Men, sørg for at eksosanlegget ikke vibrerer/rister når du kutter med vinkelsliper.Da kan det nemlig riste så fælt at du risikerer å miste grepet i kuttern og ender opp med avkutta fingrer i verste fall! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Skal gå bra det, bare pass på å bruk briller så overlever du med synet i behold. Gjort det flere ganger, trenger ikke passe på noe som kan antennes. Edit: ibanez: 0, viking: 1 Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Skjønner... Da går det jo å jekke opp bilen for så å senke selve eksospotta ned på noen treklosser for å klemme det på plass. (selvfølgelig ikke jekke den helt ned da) Har kjøpt enderør på biltema, er litt spent på dette :P Er jo ikke rare greia å bytte om de skulle være crappy.. Takk for svaret Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg