carinaballerina Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Det var en gang ei dame som kom inn på en bensinstasjon. Ved disken sto det en kar og snakka med han som jobba der. Dama gikk opp til disken og ba om en 710. Ingen av mennene visse hva 710 var for noe, så han som jobba der spurte hva 710 var. Dama svarte at det var i motoren, det hadde alltd vært der, men nå var det borte. De to karene greide fortsat ikke å forstå hva dama var ute etter. Han som sto foran disken ba henne om å tegne det hu skulle ha, det gjorde hun. Dama tegna en ring, og skrev 710 midt i ringen. HVA VAR DAMA UTE ETTER? er det en gåte eller aner du faktisk ikke etter hva dama var ute etter? må vite om jeg skal gidde å vri de trøtte hjernecellene mine for å finne ut svaret om du ikke har en fasit :) Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Det er OIL oppned;) oljepåfyllingslokket Edit: Oppned, ikke speilvendt:p Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Det er OIL oppned;) oljepåfyllingslokket Edit: Oppned, ikke speilvendt:p lur du! tror ikke jeg hadde klart å komme frem til det :P Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 lur du! tror ikke jeg hadde klart å komme frem til det :P Hehe, hørt den før;) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Nå har det vært en del mobbing av det svake kjønn her, så jeg får bidra til likestillingen. Det var en kar som kjørte nordover på E6 i ei gammal boble, som fikk motorstopp rett nord for Oslo, han svingte inn til siden og skrudde på varselblinken. Etter ikke så fryktelig lenge kom det en kar i en ny fin Mercedes og tilbød seg å taue seg til nærmeste bensinstasjon. Den forulykkede var sjeleglad, de fant fram slepetau og begynnte å taue... Etter noen hundre meter kom det en BMW, han la seg ut i andre feltet og erta Mercedesføreren med hornet. Karen i mercedesen ble irritert og ga gass. På nærmese bensinstasjon var en av betjeningen ute for å ta seg en røyk, like før kan skulle inn igjen hørte han en bil som kom fryktelig fort. Han titta ut mot veien og så ekvipasjen. Han reiv opp mobiltelefonen og ringte til stasjonen litt lengre nord og sa: "Nå må dere følge med, for om et par minutter vil det passere en BMW i 180 km/t, en Mercedes i 180 km/t og bakerst kommer ei boble i 180 km/t og tuter og tuter og vil forbi!" :D:D:D:D:D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 HAHAHAHAHAHAHAHA fyfaen den var bra Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Haahahah, den der kan ikke være sann? 180 med slepetau, kjekt når merca skal bremse og han i bobla kjører i baken. Har en bra historie her, litt intern, men jeg vet at random kommer til å le av den iallfall. Vi har en kompis, som kjøpte seg en 2,0 Scorpio for 2 mnd siden. Jeg kjørte den hjem for han, siden han kjørte pappas bil utover for å se på den. Vel hjemme, tok han over bilen, og jeg dro til mitt. Dagen etter fikk jeg høre at han hadde lagt den ut på asfalt, og plutselig stoppa motorn, ikke sjangs til å starte. Han mente selv det var tenningsmodulen, så random over her spurte om han ikke skulle skifte? Joda, han hadde skifta 4 ganger nå, men han hadde ikke fått tak i den rette! Hehe. Jaja tenkte vi, og lo bare litt av han. Han hadde den faktisk inne på et par verksted og, uten at de fant feilen. Så kom det en bilkyndig kjenning av han, og han åpna reg.reim dekselet, der lo feilen. Jeg skal love dere, vi kommer til å leve lenge på kommentaren hans om at han ikke hadde fått tak i rett tenningsmodul, hehe. Vet også om en kar som gikk inn på den lokale Esson for en tid tilbake og spurte om de ikke hadde blinklysolje og selge han. Joda, svarte dama, det står i den borteste reolen, ved siden av motoroljen. De lo godt når de dro, hehe Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ikke direkte bilvits, men historien foregår i en buss... En turbuss kjører en haug med gamle damer på motorveien, på vei fra handletur. Så blir busssjåføren prikket på skulderen av en liten, gammel dame som spør om han vil ha en håndfull peanøtter. Sjåføren tar takknemlig imot og mumser i vei. Etter omkring et kvarter prikker den lille, gamle damen han på skulderen igjen og spør om han vil ha en håndfull til med peanøtter. Han tar imot igjen, og koser seg med nøttene. Dette gjentar seg 5 ganger til før han spør den lille gamle damen om hun og de andre damene ikke heller vil ha peanøttene selv."Vi kan ikke spise dem, for vi har ikke tenner til det" svarer hun. "Men hvorfor kjøper dere de da?" spør sjåføren. "Jo du skjønner; vi bare elsker sjokoladen som er utenpå dem" svarer damen! :) Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Ikke direkte bilvits, men historien foregår i en buss... En turbuss kjører en haug med gamle damer på motorveien, på vei fra handletur. Så blir busssjåføren prikket på skulderen av en liten, gammel dame som spør om han vil ha en håndfull peanøtter. Sjåføren tar takknemlig imot og mumser i vei. Etter omkring et kvarter prikker den lille, gamle damen han på skulderen igjen og spør om han vil ha en håndfull til med peanøtter. Han tar imot igjen, og koser seg med nøttene. Dette gjentar seg 5 ganger til før han spør den lille gamle damen om hun og de andre damene ikke heller vil ha peanøttene selv."Vi kan ikke spise dem, for vi har ikke tenner til det" svarer hun. "Men hvorfor kjøper dere de da?" spør sjåføren. "Jo du skjønner; vi bare elsker sjokoladen som er utenpå dem" svarer damen! :) Den har jeg også hørt, men i en annen setting: Hjemmesykepleieren er på oppdrag og hu gamle dama har alltid ei pakke med helnøtt, og ei skål med nøtter på bordet. Og byr alltid på nøtter når noen kommer. Kan egentlig tenke meg at dette er en sann historie da eldre mennesker har mye rart for seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 bruk søkefunksjonen og finn ut at det finnes ihvertfall en tråd med MANGE historier: http://www.bilforumet.no/topic/49465-hva-er-det-flaueste-dere-har-gjort-angående-bilkjøringol/?do=findComment&comment=511899 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Nasty: Vel, nå er det snakk om historier om ANDRE personer. Aight? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Nasty: Vel, nå er det snakk om historier om ANDRE personer. Aight? Innvandrara har ofter problemer med Norsk, nomix. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 ikkje akkurat bilhistorie men noko med motor ivertfall.... va ein kar som ikkje fekk påhengsmotoren på jolla si til å fungere. Alle visste at karen var litt iq-lause, så da spørde vi han om han hadde fylt på kjølevæske. nei svarte jo han som eit spørsmålstegn der han sto. Så sa vi at han burde gå opp på bensinstasjonen og spør om dei har kjølevæske til påhengsmotorar. Og jaggu gjor han det og, fekk seg ein god latter han bak disken. Eller så var det gubben etter hofteoperasjonen som trudde han måtte smøre opp leddet med soyaolje nokre gonga i året og leita etter påfyllingshølet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogge Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Nå har det vært en del mobbing av det svake kjønn her, så jeg får bidra til likestillingen. Det var en kar som kjørte nordover på E6 i ei gammal boble, som fikk motorstopp rett nord for Oslo, han svingte inn til siden og skrudde på varselblinken. Etter ikke så fryktelig lenge kom det en kar i en ny fin Mercedes og tilbød seg å taue seg til nærmeste bensinstasjon. Den forulykkede var sjeleglad, de fant fram slepetau og begynnte å taue... Etter noen hundre meter kom det en BMW, han la seg ut i andre feltet og erta Mercedesføreren med hornet. Karen i mercedesen ble irritert og ga gass. På nærmese bensinstasjon var en av betjeningen ute for å ta seg en røyk, like før kan skulle inn igjen hørte han en bil som kom fryktelig fort. Han titta ut mot veien og så ekvipasjen. Han reiv opp mobiltelefonen og ringte til stasjonen litt lengre nord og sa: "Nå må dere følge med, for om et par minutter vil det passere en BMW i 180 km/t, en Mercedes i 180 km/t og bakerst kommer ei boble i 180 km/t og tuter og tuter og vil forbi!" :D:D:D:D:D Hehe. Nesten det samme som stod i Aftenpsoten for en stund siden : http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1032301.ece :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 pappa fortalte meg en historie om en eldre dame som kjørte en ganske så gammal bil. hu var så plaga med at den "hoppet" hele tiden mens hun kjørte. så etter en stund bestemte hun seg nå da for å dra på en kontroll med bilen for å se om de kunne finne noen feil. dagen derpå kom hun tilbake, men til hennes fortvilelse hadde mekanikerne funnet noen feil på bilen. hun setter seg inn i bilen og i det hun drar derfra ser mekanikerne at bilen "hopper" seg bortover. en av mekanikerne løper etter henne for å stanse henne. han spørr damen om hva det er hun gjør i det hun kjører. "jo det kan jeg si deg, jeg setter meg inn starter bilen, drar ut pinnen og henger veska på den." veska på pinnen, ser han med en liten forundring. "ja denne veskeholderen her". så ler mekanikeren høyt. det der er ingen veske holder, det er en manuell shock. Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg