Gå til innhold

Morro historier, bilrelatert

Ranger emnet

eVicez

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eventuelt pappa som var veldig trøtt etter nattevakt og kjørte 5 mil med brekket *plystre*

haha ikke rett fem mil men noen minutter ble det. Vel har jeg en bil som ikke akkurat ville satt en fartsrekord i nedoverbakke men jeg synes det fikk være grenser. Ellers satt jeg bakpå en SLITEN tsx50 (eller hva den heter) som manglet bremser og lys og hadde frieksos opp en bratt bakke. Det gikk tregt ja, skjønte dog først hvor tregt det gikk da en eldre herre nedlasset med ICA-poser braste forbi oss på fortauet :D.

Porsche cayenne er også konstruert slik at bilen låser dørene når den kræsjer ;). Dette lærte jeg da en kunde satte fra seg porschen sin i DRIVE med ungen i baksete og bilen kjørte ned en bratt skrent (der vi har varelevering) og braste inn i noen røde brus-brett og mosa søppelkassen vi har til svinn og stod og gnikka mot dem fremdeles i drive. Dørene låste seg og ungen satt og skrek. Mannen kom løpende ut og måtte ringe kona som måtte komme med nøkler (hun var ikke videre blid). Noen mennesker skulle IKKE hatt porsche.

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ikke rett fem mil men noen minutter ble det. Vel har jeg en bil som ikke akkurat ville satt en fartsrekord i nedoverbakke men jeg synes det fikk være grenser. Ellers satt jeg bakpå en SLITEN tsx50 (eller hva den heter) som manglet bremser og lys og hadde frieksos opp en bratt bakke. Det gikk tregt ja, skjønte dog først hvor tregt det gikk da en eldre herre nedlasset med ICA-poser braste forbi oss på fortauet :D.

Porsche cayenne er også konstruert slik at bilen låser dørene når den kræsjer ;). Dette lærte jeg da en kunde satte fra seg porschen sin i DRIVE med ungen i baksete og bilen kjørte ned en bratt skrent (der vi har varelevering) og braste inn i noen røde brus-brett og mosa søppelkassen vi har til svinn og stod og gnikka mot dem fremdeles i drive. Dørene låste seg og ungen satt og skrek. Mannen kom løpende ut og måtte ringe kona som måtte komme med nøkler (hun var ikke videre blid). Noen mennesker skulle IKKE hatt porsche.

Kanskje det er jeg som er trøtt, men det der er det dummeste jeg har lest.

Dørene låser seg når du kræsjer. Tull og tøys!

Christer Handeland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er jeg som er trøtt, men det der er det dummeste jeg har lest.

Dørene låser seg når du kræsjer. Tull og tøys!

Han HAR faktisk rett, vel, litt rett ihvertfall. Det er MEGET sannsynlig at bilen var låst og sto i drive og spølte, den låser seg nemlig automatisk når du fyrer opp og kjører avgårde. Årsaken er å unngå carjackings som er veldig vanlig lengre sør i Europa. Den kriminelle stiller seg ved et lyskryss og venter på at en luksusbalje skal stoppe for rødt, han løper så bort, åpner døra og kaster eieren resolutt på gata for så å stikke av med bilen. Løsningen er å huske å låse bilen når man kjører avgårde, men hvem husker det? Derfor har dyrere biler, og da spesiellt tyske biler, automatisk låsing av dørene.

Vet ikke hvor gammel ungen var, men han/hun kunne åpnet dørene fra innsiden, da vil bilen automatisk låse seg opp.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer da på merca vår også. En 97 mod. C200. Ikke lenge etter at jeg begynner å kjøre låser dørene seg. Kan være plagsomt til tider, men mht. carjackings er det sikkert praktisk.

Men i merca er det jo da også slik at dørene alltid kan åpnes fra innsiden uansett om dørene er låst eller ikke. Så dette med Cayennen skjønte jeg ikke helt.

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på goberg i skien å der holder viking til! så kommer vi inn med en saab som tikker i høyre framhjul når vi svinger! det kom en mann som skulle kikke på den, viking: Nei,det jeg trur er at bæljen er gåen

Meg: å det er?

Viking: mansjettene

Meg:okey,men kan jeg kjøre med den?

viking: Ja det hadde jeg gjort.

Meg: javel,for jeg ble litt redd når jeg hørte den lyden skjønneru.

Viking: Det skjønner jeg,men kan du ikke sette på radion på fullt a? så hører du den ikke,hehehe! Det kan være at den har vært der lenge den vøttø.hehe

Finish.

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, kan fortelle en liten historie om en på jobben (lærling) ..

han hadde fått av oppgave å bytte ledningsnett på en Hydrolift..

han fikk ledningsnettet og skulle bare bytte ut det gammle, men hva gjorde han? Joda han klipte over det gammle og nye og skjøta det sammen med teip!! :thumbs

sjefen var ikke så veldig blid etterpåblah

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider