Burnout Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 hva veier de forskjellige corradoene..Og hva tar de på 2 og 3 gir?? Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 Du finner en del info på denne siden G60 veier tørr 1115 for tidligste modellene, så senere 1155kg.:D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juni 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2003 VR6 veier 1210 kg med standard utstyr, med helskinn og diverse blir det litt mere, men ikke mye. min g60 klarer akkurat 100 på andre gir, 3. har jeg hatt til 150, sånn omtrent på rødmerke. Veit ikke heilt med VR6 på dette punktet, men den klarer i hvertfal 100 på 2. gir. Det er ikke så veldig turtalsvillige motorer, ikke G60 i hvertfall, den har rødmerke på 6250 omtrent.. håper det svarte på spørsmålet dit. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet Juli 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2003 min g60 klarer også akkurat 100 i andre gir på rødmerke, da slår turtell-sperra sæ inn. tredje giret klarer 150. jeg har ikke chip, men jeg har en kvassere kam fra schreck og 68 ladehjul, konfilter og 2,5" simons effektanlegg.. har ikke peiling på hvor mye effekt det er i bilen, men forrige eier påsto at det var ca 200 gamp, men jeg tviler på det. har veldig lyst til å prøve den i en bremsebenk når chip er på plass. blir vel sns chip om ikke så alt for lenge. god sommer folkens:D og kjør forsiktig!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 trur du skal vere litt forsiktig med det opsettet uten chip.. Den er der for a tilpasse motorstyringa til modifikasjoner (kam, ladetrykk osv.) og orginalchip er ikkje laga for å levere til det ladetrykket du har.. får du da for mager blanding lever ikke motoren lenge.. men det kan jo vere jeg tar feil om orginalchippen.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2-GTi Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 Originally posted by RSG60 trur du skal vere litt forsiktig med det opsettet uten chip.. Den er der for a tilpasse motorstyringa til modifikasjoner (kam, ladetrykk osv.) og orginalchip er ikkje laga for å levere til det ladetrykket du har.. får du da for mager blanding lever ikke motoren lenge.. men det kan jo vere jeg tar feil om orginalchippen.. TROR du tar feil. Denne innstrøytninga har jo nemelig en luftmengdemåler som doserer bensin etter luften. Det som bruker og være problemet er map sensoren som ikke tåler ladetrykket. Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2003 Originally posted by RS2-GTi TROR du tar feil. Denne innstrøytninga har jo nemelig en luftmengdemåler som doserer bensin etter luften. Det som bruker og være problemet er map sensoren som ikke tåler ladetrykket. Digifant har ikke luftmengdemåler. Tror heller ikke orginal chippet har map for over 0,9-1,0 bar ladetrykk et sted. Å kjøre hardt med dette oppsettet er å be om motorras...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 2, 2003 Rapporter Share Skrevet August 2, 2003 2.0l 16v veier 1175kg. uten fører Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 MAP`n holder vel til 1.05bar så slår vel hjernen over i "nødmodus" og bare øser på med bensin.. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet August 3, 2003 Rapporter Share Skrevet August 3, 2003 Veit om fleire som har rasa motor fordi dei "ikkje har bruk for chip, funker sikkert lell". Brente ventiler og luftehull i stempler er ikkje uvanleg. "turbohavari" smelta vel nærmest turbon på sin g60 fordi det var org chip. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg