shm Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Da jeg tok ut luftfilterboksen for å montere et induction kit kom jeg over en liten rund flat sak som stod på ett av innsugsrørene til filterboksen.. (ligger originalt to plastrør fra boksen og fram til lykta) Denne er igjen kobla til (merk: tynn slange mellom de to) en boks som er skrudd fast på ved siden av batteriet, denne har et par ledninger koblet til seg. Lurer på hva dette er, og hvilken funksjon den har? Den målte jo tydeligvis noe som har med luftinnsuget å gjøre, siden den er montert på ett av rørene som filterboksen fikk luft gjennom.. Denne er nå ute av drift vil jeg tro siden den nye filtersatsen ikke trekker luft gjennom dette røret.. Legger ved et par bilder for å vise hvordan den ser ut.. Det er den rustne runde saken dere ser nedi mellom batteri og "ytterveggen" av motorrommet. Boksen den er kobla til henger like over. Har kjørt noen dager med induction kitet montert og merker ingenting unormalt motormessig, den starter og går som den skal.. Bilder: Legger ut et oversiktsbilde av en skitten H23A3 med det samme :) Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 den rustne lille dingsen er en sånn vakuum ting.. tror ikke at du merker no stor forskjell hvis du ikke har den på nei.. brukes jo også til følere å instrumenter, for at de skal fungere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg