olehenri Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 mellom 150 og 200 bilder kommer i ettermiddag ;) var nå flere "kjente" biler der enn bare Supraen.. f.eks Civicen til Anders (autod).. den er sinnsykt strøken og pen.. Hadde ikke helt sansen for noe av den grisekjøringen som fant sted innimellom men.. en ting er å burne og røyklegge litt, men kappkjøring i hver sin fil, blant masse folk og der folk svinger utpå fra parkeringsplasser og slik med begrenset sikt er farlig! for ikke snakke om han i volvoen som rygget som om han hadde sett mannen med ljåen.... :hvaskjera jeg tenkte på fra gatebil etc... den civicen har jo ikke blitt ordentlig vist her i landet som jeg har fått med meg.. :) den supraen var den eneste jeg kjente igjen fra andre treff etc Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Fett treff, og mange fete bilder sombrero Følg med i bladet :D Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Fett treff, og mange fete bilder sombrero Følg med i bladet :D syns den mnd blad skal preges av treffet på hamar! hehe :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Nesten som meg :P:P:P dette var deg?! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Noen av oss som måtte lage litt liv da;) neste treff går bilen bedre. chipp på vei....... hehe :p hørte rykter om at du kom som et forbanna uvær forbi en svart m3 på tur opp til hamar Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 dette var deg?! Jepp, det stemmer... Ruslet sakte over gata med dieselsurra. Audi_s3: Likte kjøringa di, og ikke minst lyden :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Olehenri: Folk skulle sett bilen din i virkeligheten! Enda penere enn på bilder :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Det var nok meg det ja, var en hvit m3 som prøve seg også:) var en greit tur til hamar ja he he Hvit M3 E30 Evo..? Vi møtte i tilfelle den på E6 like nord for Hamar.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Her er de 2 bildene jeg tok: Hvordan legger man inn film her? Har noen små filmsnutter som skulle inn hit. Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Helt klart!håper at folk legger ut flere bilder. maxpower skulle ha noen sider i det nye bladet som kommer;) Det kommer noen sider i nummeret som kommer i juni, ja. Vi rekker dessverre ikke å få det med i mai-nummeret, det er allerede i trykken... Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Hvordan legger man inn film her? Har noen små filmsnutter som skulle inn hit. http://www.photobucket.com Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 http://www.photobucket.com Takk. Så langt vet jeg. Men gjør man akkurat samme måte som med bilder? kopierer URL`n og tykker på "bildet" med et fjell på og lim inn? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Kopier IMG linken og lim den direkte inn her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0s5 Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Artig dag i grunn.. synn med litt dårlig vær på slutten men :/ Noen som har flere bilder\filmer av den gule peugeot'en som dura nedover strekka innimellom? ;) Siter 87- Peugeot 205 gti i16v (200hk++) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Her er de 2 bildene jeg tok: bilen til anders det der :) tøff :) har du jaggu klart å fått med meg i bildet og, ikke bra :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg