espsko Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Men noen som ser frem til meetet på skedsmohallen til lørdagen da?Det blir fett! sombrero Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 jeg gjorde det! helt til muttern kom med at hu feirer 50 års dagen den kvelden.. :SDa legger du bare igjen pakka på trappa på vei til treffet? :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 var ikke dette en tråd med bilder fra treffet da? hmmm.. noen fler som har noen bilder å legge til.. ?? noen fler enn bare meg som så den svarte ascona`n med cossie motor? :D:D Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 vi tok noen bilder av den asconan med cossie motor.. dæven den var rå.. men har ikk bildene her.. noen andre som, har bilder av den? han kom vist helt fra koppang.. :D Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 vi tok noen bilder av den asconan med cossie motor.. dæven den var rå.. men har ikk bildene her.. noen andre som, har bilder av den? han kom vist helt fra koppang.. :D Har et par filmsnutter med den Asconaen. Filmet med et DÅRLIG digitalkamera uten zoom på filmedelen men er da noe hvertfall. Skal legge dem ut så fort je har lagt dem på nettet! ;) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Ikke av asconaen, men en liiiten snutt av den sinnsykt fæle bråkebøtta av en tvåførr som drev der.. eneste filmsnutten jeg tok :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 heha! det der var den som drev å rygga? med arbes lampe som rygge lys? heahe! :D Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 ja hehe.. :P jeg stakk langt unna når den begynte med det ass.. makan te idiot :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Her kommer noen små filmsnutter. Beklager kvaliteten og uten funksjon til å zoome! Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 meg å jo.. faan da :P hehe..flirer ta kjøringa di! men vet åffer så du er unnskyldt! :D *ble jo enda dårligere kvalitet på filmene når je la dem på photobucket da..itte bra :P Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 den lilla golfen.. fytti h%¤#%& å den ser ut.. minner meg litt om et "strykejønn" med den forferdelige vingen.. å biltema stylingen bare spruter... eff.. skjønner at folk har forskjellig smak.. men faan a? Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 kunne sikkert ha gjort det, men telenor's hjemmeside plass på 50mb er lite og fort gjort å fylle opp.. vil også ha plass til senere treff, motorfestivalen neste helg for eks. Kjøp deg hjemmeside og/eller webhotell hos http://www.b-one.net. Koster hele 10kr/mnd for 500mb med "fri" download. Eneste de ikke liker er "store" videofiler som trekker mye båndbredde på kort tid. Fikk mail med varsel om å fjerne de innen 48 timer. Sku ikke brukes som ekstern harddisk sa de. Ellers er det genialt. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 vi tok noen bilder av den asconan med cossie motor.. dæven den var rå.. men har ikk bildene her.. noen andre som, har bilder av den? han kom vist helt fra koppang.. :D Ascona`n kommer fra koppang ja, stemmer det! jævli tøff kjerre det!:D Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Ascona`n kommer fra koppang ja, stemmer det! jævli tøff kjerre det!:D Noen som vet ca å mye gamp det er i den a? Går jo ganske freskt så er sikkert nok! :P Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg