Gå til innhold

bilder: Streetmeet på Hamar 23.04

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Ok,litt sent,men bedre sent enn aldri.

Har ikke sjekket igjennom alle bildene,men er det noen som har bilde av den røde Alfa romeo 75 evo`en som kjørte gjennom treffet en tur?

Dessverre litt dårlig kvalitet, da jeg ikke rakk å justere lukkertiden før bilen var i ferd med å forsvinne.. men er da et bilde..

_MG_0175.JPG

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som vet ca å mye gamp det er i den a? Går jo ganske freskt så er sikkert nok! :P

Nå skal ikke jeg si noe med 100% sikkert, men ut ifra det jeg har hørt, så er det vel noe sånn ca rundt 280-300HK, uten at jeg skal si det sikkert... er jo som nevnt tidligere i tråden, en cossie motor som det er gjort litt småtteri med...!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre litt dårlig kvalitet, da jeg ikke rakk å justere lukkertiden før bilen var i ferd med å forsvinne.. men er da et bilde..

Veldig pen bil ja,så det på alfaforumet,ingen som har flere bilder av den? :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med eieren av den Alfaen, den var en av 500 bygde racingbiler som han har bygget om litt og finpusset til en gatebil..

Ligger en reportasje og bilder fra treffet her:

http://www.onlinemagasinet.no/artikkel.php?KatID=14&ArtID=3028

Sees på Motorfestivalen og Streetmeet'en på Lillestrøm!!!

Rebel

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

2000 V70R AWD Laserblå (soon2come)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med eieren av den Alfaen, den var en av 500 bygde racingbiler som han har bygget om litt og finpusset til en gatebil..

Det er ikke helt rett. Det er en av en serie _gatebiler_. Han har strippet den totalt og bygget den opp igjen litt heftigere. Men uansett har den startet sitt liv som gatebil. http://www.alfafred.com

Det går forøvrig to andre fra samme serien "Evoluzione" her i Bergen som fortsatt er orginale.

Slik ser den ene av de to ut:

http://www.andycam.net/albums/evo0405/IMG_3789.jpg

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. oki! Godt det er noen som kan Alfa bedre enn meg, for dem kan jeg lite om.. :) Fikk bare med meg at det var en spesiell bil fra Alfa som var produsert i ett begrenset opplag eller noe.. mest opptatt av bildene... :)

Rebel

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

2000 V70R AWD Laserblå (soon2come)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra bilder/filmer,

MEN, fy. skjønner ikke jeg, hvorfor alle skal slenge så j*vla mye dritt!

Slenger man ikke dritt om bilen din, så er det kjørestilen, eller hvor mange ganger man er ute og råner, eller at du henger med fjortiser, ALT er negativt..

Bilforumet burde ha et eget drittslengings topic.

Leser igjennom her, 4sider med drittslenging, 4 filmer. 2sider med dritt, 12 bilder, dritt slenging, bilder, dritt, bilder osv..

Hva F*aen?

MØKK LEI!

Fjernet 118 av 187 poster. Ikke så aller verst for en gjennomsnittlig tråd. :respect Vi trenger ingen egen drittslenge-tråd her. De får heller gå i seg selv og tenke over det de ser der.

Tips: Bruk report.gif knappen til venstre under brukernavnet når du ser et innlegg som burde fjernes eller du ser noe som ikke er helt bra. Vi har ikke mulighet til å følge med på alle trådene. Da kunne vi ha jobbet fem-skift alle mann.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider