Stringmon Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Hallo! Noen som vet om noen norske nettsteder eller butikker som selger sånne huladame- eller elvis-dukker for og henge i bakspeilet eller sette på dashbordet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Hallo! Noen som vet om noen norske nettsteder eller butikker som selger sånne huladame- eller elvis-dukker for og henge i bakspeilet eller sette på dashbordet? Skulle hatt det selv.... Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Skrotsjappa i Tøcksfors i sverige, ved Ørje hadde det før iallefall.. Elvis.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TGS[]D[][]V[][]D Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 http://www.speeding.co.uk/acatalog/copy_of_Elvis_Dancing_Model__.html Siter - Opel Vectra C 06 mod - Opel Vectra B 96 mod *solgt* - Toyota corolla 86 mod *solgt* - Bmw 316i e36 91 mod *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrepling Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 jeg tror en kompis av meg kjøpte en slik en på desertpunk.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleepyghost Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 http://www.mobilsentrum.no får du iallefal huladame. vet ikke elvis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 http://www.mobilsentrum.no får du iallefal huladame. vet ikke elvis. Fant den ikke på hjemmesida dems men... Ringe og høre i morgen... Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stringmon Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Fannt den ikke på desertpunk heller... Hvilken kategori ligger den under? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 er ikke så sikker på om dem har den på nettsia si.. dessertpunk altså.. men mener å ha sett den i butikken.. men jeg kan huske feil. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg