Gå til innhold

De pleier å sette d i vognkortet

Ranger emnet

M3ess/nos

Anbefalte innlegg

Originally posted by M3ess/nos

Tyskerne setter faktisk nesten alltid hestene i vognkortet d er det som er proglemet m å importere trimma biler.Tok inn en m3 nå, den var chippa,men jg klarte å få tyskern til å skjønne at hvis han satte d i vognkortet så ble det veldig mye dyrere for mg.

Jasså sier du det.. Hmmm det var da veldig dumt gjort av de som kom til norge og ville ha oss for mange år siden.... hmmm Men de er vel greie nå... hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

Jasså sier du det.. Hmmm det var da veldig dumt gjort av de som kom til norge og ville ha oss for mange år siden.... hmmm Men de er vel greie nå... hehehehe

Ja jeg har ikke tilgitt de krig greiene enda.

Hvis de låner oss Nordschleife en helg neste sommer skal jeg tilgi dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

haha

eller de kan okkupere norge på nytt, og gjøre holmenkollen om til norges svar på Nordschleife :D

Det var ikke dumt. Kanskje vi kan gi det til dem... Kanskje de er interiset i å få det... Da blir det liv da.... De kommer å skal ha kollen og dissa folka som ruster opp norge skjønner at det er noe som ikke stemmer og da smeller det igjen.... Men hva gjør vel det når det er folk som hjelper oss med å få bort u-dyra. :) Det ender jo med et par smell og kollen er jo da borte og noe annet må jo bygges. Investorene er redde, men ikke vi. Stikker til en Svenskbank og tar opp et giga lån, for så og bygge den fete bane som vi kan boltre oss på... hehehehehe Nei det skal bli fint. Er det noen som vi sende invitasjonen??? :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Ville vel ha kyststripa vår og finnmark, Norge dreit de i.

Hadde ikke Tyskland tatt oss hadde England gjort det, og tyske soldater var mye mer disiplinerte enn Engelske soldater.

Dessuten lager de råe biler ;)

Ja stemmer det, kystsrtipa er jo NURSK og fin mark er SAMISK. Stemmer det... Halve bilen min er jo banken sin o.s.v ikke min... Og en ting til de har ikke noen kule biler derborte..... hehehehehehehehehe Bare folk som er kule å bygger de opp. Ellers hadde de jo ikke hatt noenting. Men men, vær sin smak, de er jo fine å se på og se at folk kjøre med de...

:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

Ja stemmer det, kystsrtipa er jo NURSK og fin mark er SAMISK. Stemmer det... Halve bilen min er jo banken sin o.s.v ikke min... Og en ting til de har ikke noen kule biler derborte..... hehehehehehehehehe Bare folk som er kule å bygger de opp. Ellers hadde de jo ikke hatt noenting. Men men, vær sin smak, de er jo fine å se på og se at folk kjøre med de...

:D:D:D

HEI!

sier han som har bil fra søta bror! :D

Neida, volvo er rått det også, men mye sweet fra tyskland også.

Forrsten, Finnmarken er en del av Norge ;)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider