Gå til innhold

Blå Ferrari i Kr.sand?

Ranger emnet

GnarKiLL

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høhøyyy..

Det er jo bilen til Roar (eller gamlebilen)

For dere som ser at dette ikke er en original Ferrari, men ikke klarer helt å sette fingeren på hva den kan være, kan jeg røpe at opphavet er av asiatisk opprinnelse..

roar som har ei dame som heter silje?

i så fall kan jeg med dele at det IKKE er bilen hans, om om det er hans bil så tror jeg at jeg går og dør fordi den ahr gått i gjennom en ekstrem makeover (negativ da) med jalla soting av alle ruter (roar hadde rutene perfekte) med masse bobler og striper så det holder.

så har det kommet på et jævela stygt roof scoop (noe roar heller ikke hadde) ser mest ut som om det er limt på med limpistol.

så er de tkommet inn jalla racing stoler i den (svarte med blå striper og ja de var var skinn om ikke jeg husker heilt feil) og så er det denna ferarri logoen som er limt oppå toyota merket da..

mangler bare at de maler TURBO på bagasjelokket nå :puke

og tror heller ikke roar har solgt bilen :p så han i helga :P

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

roar som har ei dame som heter silje?

i så fall kan jeg med dele at det IKKE er bilen hans, om om det er hans bil så tror jeg at jeg går og dør fordi den ahr gått i gjennom en ekstrem makeover (negativ da) med jalla soting av alle ruter (roar hadde rutene perfekte) med masse bobler og striper så det holder.

så har det kommet på et jævela stygt roof scoop (noe roar heller ikke hadde) ser mest ut som om det er limt på med limpistol.

så er de tkommet inn jalla racing stoler i den (svarte med blå striper og ja de var var skinn om ikke jeg husker heilt feil) og så er det denna ferarri logoen som er limt oppå toyota merket da..

mangler bare at de maler TURBO på bagasjelokket nå :puke

og tror heller ikke roar har solgt bilen :p så han i helga :P

The evil identical twin!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
stemmer :P

kjørte forresten forbi huset der roar bor for litt siden, det er IKKE hans bil :D

var det du som var med ut på senteret en tur sammen med meg (i golfen) og alex?

Regner med det var meg du siktet til...

Har hukommelse på størrelse med en dorull... :)

Når og hvorfor?

Jeg er ofte på senteret... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Regner med det var meg du siktet til...

Har hukommelse på størrelse med en dorull... :)

Når og hvorfor?

Jeg er ofte på senteret... :)

BANG!!

var deg ja :P

etter råne treffet i mandal, kjørte samlet i fra mandal sammen med en clio.

jeg med den svarte golfen med 1000 meterene, alex med en rød L bak på bilen sin (BMW 320 eller no) og så var det en fyr til der i en clio... kunne bare tenke meg at det var deg da..

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan opplyse om at jeg så den så mye omtalte bilen her om dagen..

Han har nå "cleanet" bilen, og fjernet ferrarilogoen...

Tenker mange skal få seg en overraskelse nå i lyskryssene... :)

kjørte forbi dem ca 5 ganger i byen i dag.. hm. fulgte dem etter meg?? dau var den ihvertfall, og det var 4 "arabere"?? mulig irakere eller noe sånnt.. lurer på om dem er på forumet, for det vi har hakket på er fjernet(ikke sotingen da;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...