methano Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Eneste bilen som "passer" ferrari-logo da må vel være Volvo 360... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa tha beer Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hummm.. hvorfor det:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hummm.. hvorfor det:P Finnes jo allerede Ferrari 360... blah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Høhøyyy..Det er jo bilen til Roar (eller gamlebilen) For dere som ser at dette ikke er en original Ferrari, men ikke klarer helt å sette fingeren på hva den kan være, kan jeg røpe at opphavet er av asiatisk opprinnelse.. roar som har ei dame som heter silje? i så fall kan jeg med dele at det IKKE er bilen hans, om om det er hans bil så tror jeg at jeg går og dør fordi den ahr gått i gjennom en ekstrem makeover (negativ da) med jalla soting av alle ruter (roar hadde rutene perfekte) med masse bobler og striper så det holder. så har det kommet på et jævela stygt roof scoop (noe roar heller ikke hadde) ser mest ut som om det er limt på med limpistol. så er de tkommet inn jalla racing stoler i den (svarte med blå striper og ja de var var skinn om ikke jeg husker heilt feil) og så er det denna ferarri logoen som er limt oppå toyota merket da.. mangler bare at de maler TURBO på bagasjelokket nå :puke og tror heller ikke roar har solgt bilen :p så han i helga :P Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 roar som har ei dame som heter silje?i så fall kan jeg med dele at det IKKE er bilen hans, om om det er hans bil så tror jeg at jeg går og dør fordi den ahr gått i gjennom en ekstrem makeover (negativ da) med jalla soting av alle ruter (roar hadde rutene perfekte) med masse bobler og striper så det holder. så har det kommet på et jævela stygt roof scoop (noe roar heller ikke hadde) ser mest ut som om det er limt på med limpistol. så er de tkommet inn jalla racing stoler i den (svarte med blå striper og ja de var var skinn om ikke jeg husker heilt feil) og så er det denna ferarri logoen som er limt oppå toyota merket da.. mangler bare at de maler TURBO på bagasjelokket nå :puke og tror heller ikke roar har solgt bilen :p så han i helga :P The evil identical twin!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 The evil identical twin!!! stemmer :P kjørte forresten forbi huset der roar bor for litt siden, det er IKKE hans bil :D var det du som var med ut på senteret en tur sammen med meg (i golfen) og alex? Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mai 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2006 stemmer :Pkjørte forresten forbi huset der roar bor for litt siden, det er IKKE hans bil :D var det du som var med ut på senteret en tur sammen med meg (i golfen) og alex? Regner med det var meg du siktet til... Har hukommelse på størrelse med en dorull... :) Når og hvorfor? Jeg er ofte på senteret... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Fanatic Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Mannen burde vært skamslått:P Hahahaha beste kommentaren ahahahhaha Siter Retard Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Regner med det var meg du siktet til...Har hukommelse på størrelse med en dorull... :) Når og hvorfor? Jeg er ofte på senteret... :) BANG!! var deg ja :P etter råne treffet i mandal, kjørte samlet i fra mandal sammen med en clio. jeg med den svarte golfen med 1000 meterene, alex med en rød L bak på bilen sin (BMW 320 eller no) og så var det en fyr til der i en clio... kunne bare tenke meg at det var deg da.. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Det der må være en av de 4-dørs Ferrariene som sultanen av Brunei bestilte i sin tid. Tøft at den har funnet veien til Norge. haha:assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Kan opplyse om at jeg så den så mye omtalte bilen her om dagen.. Han har nå "cleanet" bilen, og fjernet ferrarilogoen... Tenker mange skal få seg en overraskelse nå i lyskryssene... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 hehehe Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Kan opplyse om at jeg så den så mye omtalte bilen her om dagen..Han har nå "cleanet" bilen, og fjernet ferrarilogoen... Tenker mange skal få seg en overraskelse nå i lyskryssene... :) kjørte forbi dem ca 5 ganger i byen i dag.. hm. fulgte dem etter meg?? dau var den ihvertfall, og det var 4 "arabere"?? mulig irakere eller noe sånnt.. lurer på om dem er på forumet, for det vi har hakket på er fjernet(ikke sotingen da;) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Er noen interesserte så jeg bilen idag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 kall meg en krakk hvis det der er å cleane bilen. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg