Magnum_pi Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Fælt å si det, men den så faktisk bedre ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 kall meg en krakk hvis det der er å cleane bilen. Cleanet emblemene (ferrarilogoen) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 hehe jaja skjønte jo det, men uttrykket å "cleane" bilen ble bare litt morsomt når den var grell fortsatt :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLZ1 Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 HAHA. Kult. Minner meg om en audi 100 cc som står på vinderen i oslo utenfor shellstasjonen. der er det skrudd fast et volvoemblem oppå audimerket. Disrespect spør du meg...eller....;) hehe :) Har jo et bilde jeg kan slenge inn senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg