infested Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 noen som vet hvor mye det koster på en b23a?..86mod.. og hvor jeg får den billigst?? Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 50kr på høggern.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 noen som vet hvor mye det koster på en b23a?..86mod.. og hvor jeg får den billigst?? glemte du å stramme reimhjulet skikkelig etter regreim-bytte? ;) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Koster ca 950kr på Volvo i Norge, ca 450kr hos Volvo i Sverige. Jeg kjørte av reimskiva da jeg var i Sverige å svinkjørte for 2 år sia å slo da av tappen som stikker ut på kamdrevet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 På min motor(en gang i tiden) med 16 ventiler som også har like dårlig drev på veiva borra jeg hull og satte 2 settskruer rett ned i kilesporet på veiva. Ryker drevet på en 16v blir det mos. Kjekt å være på den sikre siden: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Koster ca 950kr på Volvo i Norge, ca 450kr hos Volvo i Sverige. Jeg kjørte av reimskiva da jeg var i Sverige å svinkjørte for 2 år sia å slo da av tappen som stikker ut på kamdrevet. fant ett billigere sted :P... bcb selger for 400kr :D Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 På min motor(en gang i tiden) med 16 ventiler som også har like dårlig drev på veiva borra jeg hull og satte 2 settskruer rett ned i kilesporet på veiva.Ryker drevet på en 16v blir det mos. Kjekt å være på den sikre siden: smart løsning.. :D.. kanskje jeg bruker den neste gang :D Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 fant ett billigere sted :P... bcb selger for 400kr :D Har et liggende jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 smart løsning.. :D.. kanskje jeg bruker den neste gang :D Det enkle er ofte det beste,skal litt til for å få det der til å ryke ivertfall. Var helt og fint det der drevet,men satte dit skruer for å være på den sikre siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Koster ca 950kr på Volvo i Norge, ca 450kr hos Volvo i Sverige. Jeg kjørte av reimskiva da jeg var i Sverige å svinkjørte for 2 år sia å slo da av tappen som stikker ut på kamdrevet. hehe, hørtes ut som meg for 2 uker siden det.... :op fikk dog lirka på plass remskiva igjen(hadde 0,3mm spor igjen), dratt til det jeg makta med locktite.. må senest byttes på neste regreim-skift, hehe :) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Jeg kjørte av reimskiva samme dagen som jeg skulle reise fra Sverige, var innom Volvo men leveringstida på reimhjulet var 2 dager. Det hadde jeg ikke tia til. Men grunnen til at jeg var der var for å få balansert/slipt veiv og borra blokk og div. Så jeg stakk til verkstedet der jeg fikk dette gjort å dem var vennlig å lot meg låne verkstedet og det jeg trengte av utstyr. Så jeg fikk tak i ny kilreimskive og fikk lappa sammen alt med litt triksing og loctite. Det holdt et par uker etter at jeg kom heim også. Da var det bare å investere i nytt drev. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg