Gå til innhold

Senkesett til Corolla gt 85mod??

Ranger emnet

corolla87

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Jeg lurte på om det er noen som vet hvor man kan få kjøpt "billig" senkesett/ fjører til en corollagt twincam 85 mod??

Kjøpte de senkefjørene som de hadde på http://www.eiker.com ,men de passet jo ikke:hvaskjera

Ringte til de og sa det og då sa de bare at de hadde hatt samme problem før til samme bil og de kunne ikke gjøre noe med det. Så de hadde ikke til den bilen likevel..

Takker for alle svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har jeg fått fatt i noen 60mm fjører til min corolla gt twincam 85mod. Regner med at det ikke går med orginal demperene,så jeg trenger noen nye kortere dempere. Noen som vet hvor jeg får fatt i det? Eventuelt har noen til salgs som er bra?

Og så er jeg snart ferdig å pusse ned bilen min. Skal lakere den på nytt. Er hvit og det er jeg ikke så begeistret for.. Så noen forslag eller bilder av noen fine farger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bestilt fra http://www.fensport.co.uk om jeg skulle hatt noe. Ellers kan jeg anbefale Sachs sine sett. Men det "billige" kosta 8000 bare bak...

Jamex sine fjører senker mer en nok, men er for myke til hard kjøring. Vi banka forhjula rett opp i dempertårna i svingene med det...

Whiteline er "good shit"

Alt kommer an på hva du skal med bilen, om du babe skal ha den lav, eller om du skal bruke den slik den fortjener (flat pedal) Med et skikkelig understell er det en skikkelig kjøremaskin! Eller som engelskmennene sier det: en ekte "drivers car" :pray

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider