Gå til innhold

Min A4 1.8TQ

Ranger emnet

Mew

Anbefalte innlegg

Jo det er rimelig stivt, men ikke stivt nok for det impresset jeg har på felga. Kjører med 35 ET 8x19 med 225/35-19 da ligger gummien 1-2 mm utenfor hjulbuen foran og 1-2 mm innenfor bak.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 308
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gromt. Har du prøvd å bytte foringer også? Jeg skal det på min slik at den blir litt stivere.

hmmm dette må prøves. selgere dem disse på nbs?

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mew! Konge bil. Helt rått. Få på facelift lykter bak og fjerne merkene, så er hekken super. Også fått tak i like store speil :P heh...Audi må jo ha røyka noe som har laget et lite og et stort. Men Men.

Er bildene tatt utafor Cathrine eller? Ser deg av og til.

Sjefsbil.

Tømrer jeg også :P

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi A4 1,8 TS: Takktakk. Skal ikke dille for mye mer med den. Skal bare ha på blanke litt større potter, blir sikkert effektanlegg som ikke bråker så mye. Skal muligens sote alle vinduene med 20% også og kanksje emblem fri hekk.. BTW. Den blei ca. 55 mm lavere, ennå 15 mm igjen å gå på;)

Mikkel Bruer: Er utenfor hos moren min. Får blinke vettu;)

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi A4 1,8 TS: Takktakk. Skal ikke dille for mye mer med den. Skal bare ha på blanke litt større potter, blir sikkert effektanlegg som ikke bråker så mye. Skal muligens sote alle vinduene med 20% også og kanksje emblem fri hekk.. BTW. Den blei ca. 55 mm lavere, ennå 15 mm igjen å gå på;)

Mikkel Bruer: Er utenfor hos moren min. Får blinke vettu;)

Heh. Skal prøve på det=) Heh du ser vel meg å. Den litt skabbete 90'en med "panserforlenger" og litt grov lyd;)

Du får stoe rutene rundt om, det blir drit pent. En jeg kjenner har gjort det på alle bilene sine. Blir snygt faan. ;) Også MÅ du få vekk emblemene bak for guds skyld :)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...

Litt som har skjedd med bilen min i det siste, annet en at jeg har blitt påkjørt! En god del riper på frontfangeren, takserte den i går. Kom på 5752,- å fikse det. Ikke jeg som betaler unasett, men har vært inne på tanken og bytte til S4 fanger istede. På mandag blir det effektanlegg, det blir saker!

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er endelig effektanlegget montert. 2.5" rustfritt fra Simons med 2 stk 3" utløp. Lyden blei grei, ikke for mye bråk! Effekten var ikke akkurat noe å hoppe i taket for. Bilen dro greit fra 2000 rpm med orginal anlegget, men nå drar den seinere, men igjen gjeld litt bedre og lengre. Men jeg vil heller ha bånndraget!!

reg1.JPG

Her er skadene jeg fikk etter jeg blei påkjørt, som kom på 5752 kr.. Er på siden av front fangeren!

reg4.JPG

Fikk også bytta reg.reim i går. Bra man gjør det enkelt!

reg3.JPG

Ny reim på!:D

reg2.JPG

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider